+ 13

3.5K 559 24
                                    

𝙅𝙀𝙊𝙉𝙂𝙂𝙐𝙆

sejak kebelakangan ini selepas biskut pengasih ghaib di makan manusia yang aku tak kenal siapa dia, aku tidur tak lena! mandi tak basah! makan tak kenyang--ops.

ni semua sebab kebebalan aku yang tak simpan biskut tu betul-betul, jenuh la nak cari manusia bertuah tu aishh.

tapi an takda pape pun jadi yekew biskut boleh memikat orang? aku dah seminggu tunggu perempuan confess kat aku, ke yang makan biskut ni lelaki?

oh no tak nak do jadi gay eww hidup tak berkat nanti patu nak selit sperm---astaga natang apa aku cakap ni?

see!? takda sekor pun confess perasaan kat aku. aku dah agak tok bomoh tu sembang lebat. nasib baik aku bayar guna duit palsu kalau tak--

oh aku lupa mesti yang makan ni stranger, aigoo masalah! aku kena cari orang tu sampai dapat!

sebab terlalu banyak cakap dengam readers, mata aku tertancap ke arah sekyung yang memandang aku tanpa berkelip.

mulut sekyung sedikit ternganga dan matanya berair tapi tak ngalir air mata pun tapi asal do dia pandang aku cam tu, tau la aku hensem fuh.

oh aku lupa dah lama aku tak nampak sekyung masuk kelas, aku dengar dia sakit.

erm selalunya dia la paling jarang demam ttbe demam lak pelik an?

ah lantak lah dia buat apa aku kesah pasal perempuan tomboi tu menyakitkan hati je, masalah aku pun tak selesai lagi. kalau lah dia cuba cari gaduh ermm memang dia aku carut habis-habisan.

"apa pandang-pandang? ada hutang?" aku jengkil mata aku dekat sekyung.

sekyung selalunya akan melawan balik dan mengacukan penumpuk tapi kalini berlainan dia terus memandang ke depan tanpa berkata apa-apa.

aik? putus urat marah ke hape si sekyung ni?

pelik semacam.

pelik semacam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
biscuit | jungkook.「𝐫𝐞𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧」Where stories live. Discover now