𝙎𝙀𝙆𝙔𝙐𝙉𝙂
aku bergegas keluar dari cafe itu dan berjalan laju. aku tak tahu nak pergi mana sebab otak aku tengah terkejut dan tak mampu nak berfikir.
t-tadi jeongguk tersentuh tangan aku, sentuhan dia umpama aku tersentuh cerek air yang panas.
aku dapat rasa jantung aku berdengup kuat macam nak terkeluar pun ada.
aku tak pernah rasa macam ni walaupun hanya sesaat jeongguk menyentuh aku, aku rasa macam nak demam.
aku menyentuh dahi dan dapat rasa tubuh aku menjadi panas.
hebat penangan anak jeon dekat aku.
aku berjalan di sekitar kedai sebab stesen bas jauh dari sini. haih jeongguk tu suka sangat pilih tempat jauh dari rumah, boleh je kut buat kat sekolah.
sedang aku berjalan ada orang mencuit bahu aku.
"sekyung?...aa betul lah sekyung." orang tu tersenyum melihat aku.
aku pandang dia dengan pelik dan mula mengingati seseorang.
eh seungchol sunbae?
erm dia ni sunbae yang selalu tegur aku bolehlah dikira rapat sebab tinggal satu perumahan.
"eh sunbae..?" aku pura-pura terkejut.
"buat apa malam-malam ni kat sini?" seungchol sunbae melihat jam tangannya.
"saya ada hal kat sini tadi tapi nak balik dah..erm bye jumpa lagi." aku ingin mulakan langkah tapi seungchol sunbae panggil aku lagi.
"jum saya hantarkan tak elok anak dara balik sesorang malam-malam ni."
"takpe nak dekat dah stesen bas, saya tak nak menyusahkan sunbae hehe." kata aku, senanya aku tak selesa ni.
"ala jumlah kita satu taman perumahan kan?" seungchol sunbae memegang pergelangan tangan aku.
aku agak terkejut sebab aku memang tak biasa orang sentuh aku secara tiba-tiba.
lagipun seungcheol ni agak gatal sedikit, aku dah dengar banyak kali dia mengorat perempuan even perempuan tu tak lawa mana pun.
seungcheol ni jenis fuckboy yang mencari mangsa time bosan je.
"saya boleh balik sendiri." aku cuba melepaskan tangan aku dari dia tapi dia masih pegang aku kuat.
"jum lah sekyung." paksa seungchol.
apa aku nak buat ni? aku tak nak tak nak lah jangan la memaksa.
aku berpura-pura senyum dan mengeleng kepala. aku ingin melepaskan pegangan seungchol sunbae.
tiba-tiba nama aku dipanggil kuat oleh suatu suara.
"sekyung!" jerit jeongguk dan berlari menghampiri aku dan seungchol sunbae.
seungchol sunbae melepaskan tangan aku dan memandang jeongguk.
"eh jeongguk pun ada?" sapa seungchol sunbae apabila jeongguk menghampiri aku.
"asal kau pergi tiba-tiba hah presentation tak siap lagi." kata jeongguk dekat aku dan abaikan sapaan seungchol sunbae.
"aku kena balik lah sekarang dah lewat." aku cari alasan.
jeongguk pandang seungchol sunbae dan tundukkan kepalanya tanda hormat antara hoobae dan sunbae.
"jadi sekyung nak saya hantarkan tak?"
"dia balik dengan saya." kata jeongguk secara tiba-tiba.
YOU ARE READING
biscuit | jungkook.「𝐫𝐞𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧」
Fanfiction❝terbagi musuh makan biskut pengasih?❞ re-written 2020. 𝙉𝙊 𝘾𝙊𝙋𝙔𝘾𝘼𝙏 𝙋𝙇𝙀𝘼𝙎𝙀