𝙎𝙀𝙆𝙔𝙐𝙉𝙂
aku menyepak tong sampah di koridor kelas dan isi tong sampah terkeluar bertaburan.
aku sungguh geram kepada manusia yang bernama jeon jeongguk berani dia sakitkan hati aku?! macam lah hamak sangat biskut lemau dia tu tah tah rasa pasir!
muka pun buruk macam beruk! perangai serupa dengan babi dalam hutan! eyy suka sangat buat mood aku rabak.
"dasar perempuan hodoh takda lelaki yang tertarik dengan perangai rude kau tu."
kata-kata jeongguk bermain difikiran aku dan itu membuatkan aku rasa nak lempang dia pakai high heels omma aku.
aku hodoh? tiada siapa nak aku? srsla jeongguk kau tuhan ke nak judge aku?
kenapa ayat dia kejam sangat? fikir aku terasa? hei no lah! ni lee sekyung kebal dengan semua cacian!
aku cuba mengikuti kata hati supaya aku boleh lupakan kata-kata jeongguk dan gembira balik.
hergh sejujurnya ayat dia menusuk hati aku dan aku mengaku, aku sentap dengan dia.
yela benda betul aku sentap lah lain lah kalau dia cakap tu bukan tentang diri aku.
yaaa aku mengaku aku... memang takda rupa sebab dress up aku macam lelaki but aku tak kurang ajar kalau orang tu yang tak mulakan dulu.
cakap pasal lelaki hm ya tiada sorang lelaki nak dekat aku dengan aku sebab apa? sebab aku ni garang orangnya, orang ngorat aku belasah, kejar, maki dan aku tak percaya langsung pasal cinta.
mulut jeongguk tu takleh tapis ke bila bercakap dengan aku? ada je nak menyentapkan aku, nasiblah aku ni pandai cover lawan balik.
lama-kelamaan air mata aku bertaburan tanpa aku sedari. aku menepuk dada dan menahan geram, aku tidak pernah rasa dihina begini.
salah ke menjadi tomboi? salah ke aku rude dengan lelaki bukan sebab mereka aku jadi begini?
thanks jeongguk kau buat pintu hati aku tertutup untuk mana-mana lelaki. mulai sekarang aku takkan jatuh cinta dengan sesiapa pun.
YOU ARE READING
biscuit | jungkook.「𝐫𝐞𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧」
Fanfiction❝terbagi musuh makan biskut pengasih?❞ re-written 2020. 𝙉𝙊 𝘾𝙊𝙋𝙔𝘾𝘼𝙏 𝙋𝙇𝙀𝘼𝙎𝙀