𝙎𝙀𝙆𝙔𝙐𝙉𝙂
aku duduk tempat aku dan tongkatkan kepala di meja, dalam kepala otak aku asyik terpampang muka jeongguk setiap masa.
aku ter'image,
renungkan tajam jeongguk.
gigi arnabnya.
rambut messynya.
yang hensem.
yah sekyung! berhenti fikir pasal dia! buat tebiat pa sukakan musuh sendiri?
aku ni dah gila do ttbe je asyik pikirkan dia, aku mengetuk kepalaku haihh aku tak suka dia ya tak suka!
wajah hensem jeongguk terpampar jelas difikiran aku lagi sekali dan betul-betul membuatkan aku angau.
"andwae!! tak! no sekyung no!!!" kedua tangan aku memegang telinga dan mengeleng kepala.
"berambus la!" jerit aku.
"hoi kau dah kenapa?" sohee menolak bahuku sehingga aku terhenti dari lamunan jeongguk.
"ha?? aaa takda pape." aku kelam kabut membuka helaian buku seperti tiada apa yang berlaku, malunyaaaa.
macam ni ke perasaan minat seseorang? ergh aku still tak percaya aku--ah bencinya! aku geli nak cakap benda tu.
mata aku mengikuti bayangan lelaki lepasi meja aku dan mata aku mengekori bayangan lelaki itu.
ianya jeongguk, hm lambat dia sampai harini ntah kenapa aku rasa nak usha dia.
jeongguk yang agak kelihatan barai tetapi tetap hensem di mata aku.
aku melihatnya tanpa berkelip dan memujanya dalam hati.
perasaan ni lain sangat sewaktu aku minat semua crush aku dulu, at least aku tak pernah fikirkan orang yang aku suka setiap masa tapi kalini setiap detik aku fikirkan dia.
jeongguk seperti bersinar di mata aku dan dia ada aura macam biskut yang aku makan hari kelmarin.
YOU ARE READING
biscuit | jungkook.「𝐫𝐞𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧」
Фанфик❝terbagi musuh makan biskut pengasih?❞ re-written 2020. 𝙉𝙊 𝘾𝙊𝙋𝙔𝘾𝘼𝙏 𝙋𝙇𝙀𝘼𝙎𝙀