kelas sains akhirnya tamat dan tamat jugalah waktu persekolahan pada hari ini, pelajar keluar dari makmal lalu mengambil beg dari locker dan terus pulang ke rumah.
jeongguk lambat sedikit keluar dari makmal kerana dia memang malas nak balik awal sebab apa? sebab rumah tak lari pun so chill dulu.
semasa jeongguk menuju ke arah locker ttbe dia terlanggar satu objek dan membuatkan dia hampir tersandung.
alangkah terkejutnya jeongguk objek itu ialah balang biskut yang diberikan kepada eunsol dan balang biskut itu kosong! tinggal habuk biskut je.
jeongguk mengambil balang itu dan tak percaya biskut dalam balang ni hilang, tak mungkin la eunsol makan sebab dari tadi eunsol bersamanya di dalam makmal.
"kenapa balang ni duk sini? mana biskut ni pergi?! siapa makan ni haaaa adu matilah aku!" jeongguk menyepahkan rambutnya.
eunsol pergi ke locker untuk mengambil begnya tetapi terbantut kerana jeongguk berdiri statik di depan locker sambil memegang balang kosong dan eunsol hairan, sepatutnya balang itu ada di dalam begnya.
"kenapa ni jeongguk?" tanya eunsol dan tertanya-tanya kenapa jeongguk muka resah semacam dan kenapa dia pegang balang biskut kosong ni?
"eunsol awak ke makan biskut terakhir dalam balang ni? awak makan kan?" mata jeongguk membesar sambil menanya eunsol.
"tak, saya tak makan tapi saya simpan dalam beg tapi macam mana..." eunsol pelik dan cuba mengingati bahawa dia lansung tak bawa keluar dari beg.
"tak-mungkin." kata jeongguk dan mula berpeluh.
"kenapa ni? muka awak pucat, awak demam ke?" eunsol cuba memegang dahi jeongguk lalu jeongguk tepis perlahan.
"takda pape saya okay je, balik dulu." jeongguk tunduk sedikit kepada eunsol dan bergegas pergi sambil pegang balang kosong tu.
bermulalah kisah biskut pengasih yang bahaya lagi berpuaka.
YOU ARE READING
biscuit | jungkook.「𝐫𝐞𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧」
Фанфик❝terbagi musuh makan biskut pengasih?❞ re-written 2020. 𝙉𝙊 𝘾𝙊𝙋𝙔𝘾𝘼𝙏 𝙋𝙇𝙀𝘼𝙎𝙀