:) :D

2.1K 76 0
                                    

[Jordan]

Dnes ráno som bol po opici, lebo včera večer som bol na jednej párty u môjho naj kamoša Toma. Bolo to super až na to že tam bola Lola. Pcha. Myslí si že som na to zabudol? Snažil som sa jej vyhýbať, no bola všade.
Odišiel som odtiaľ asi o druhej ráno. Šiel som sa vyspať. O šiestej som sa zobudil a chcel som si ísť zapáliť, no žiadne cigarety som z včerajšieho večera nemal. Môj kamarát pracuje v neďalekrj
trafike, tak som si ich tam šiel kúpiť.

Cestou späť som stretol Lolu ako sa vracá z tej párty.
,,Ahóój Jordééén!'' kričala na mňa zdiaľky.
Ja som ju chcel obísť, tak som to vzal pomedzi paneláky, no ona šla za mnou. Pritlačila ma o stenu, no ja som jej neodporoval.

,,Mne sa tak ľahko neschováš.''
pošuškala mi do ucha a začala mi šmátrať po tele, no ja som ju zastavil, aby nás nikdo nevidel. Bolo neskoro. Nejaké dievča nás videlo. Bolo pekné tak som sa na ňu usmial, a ona to pochopila, tak ušla. Zapálil som si cigu a odišiel som do školy. Chodím tam skôr aby som si mohol v prázdnej triede ešte chvíľku pospať.

Zaspal som. Zrazu ma orebudil hlasný výkrik triednej.
,,Jordan! Zasa spíš?!'' skoro som dostal infarkt. Ten jej hlas by zobudil aj mŕtvolu...
Trhlo ma. Ospravedlnil som sa jej. ,,Tvoja omluva sa prijímá.''
Wow aké originálné. Asi by už nemala pozerať tie jej romantické seriály. ,,A mimochodom máte novú spolužiačku.'' Pozrel som sa na ňu. Bola to ona. Tá z toho rána. Bola nesmelá a tak som sa pokúsil o úsmev. Opetovala mi ho, a ja som videl ako sa červená.

Ach, Jordan...Where stories live. Discover now