,,Ha ha ha. To je moje najlepšie pyžamo.''odfrkla som.
,,No dobre, prepáč. Princezná... Poď sa prezliecť dozadu.''dopovedal a otvoril zadné dvere.
Vliezla som dovnútra a začala som vyťahovať oblečenie z čierneho vreca. Jordan sadol za volant, a zaradil rýchlosť.
Prezliekala som sa. Boli tam modré džínsy, biele kraťasy, a nejaké...ehm...
,,Jordan? Čo robí tvoja sestra?''zaskočená som vyzvedala.
Jordan sa len červenal.
,,No...vlastne...jstpk...''zamrmlal si tak, že som mu absolútne nič nerozumela.
,,Čo? Zopakuj to.''súrila som ho.
,,Jstpk...''zopakoval to slovo ak sa to slovom nazývať vôbec dalo. Bolo to skôr nejaké zakašlanie.
,,Jordan. Ak mi to nepovieš, tak poviem tvojej mame že po tebe ide polícia, a ja som masový vrah a môžeš sa so mnou rozlúčiť...''preboha. Veď ja som už jako môj brat... ,,Čo sa to so mnou deje?''kričalo moje svedomie do prázdna čo
mám v hlave.:-),,OK. Kľud, pán mister vydierač. Nechcel som ti to povedať, no rodičia vedia len o tom že pracuje v kancelárii, no ona...no...večer pracuje ako striptérka...''
Booom!!!
,,Č-č-č-čo?''vygúlila som naňho oči.
,,Ahááá...Tak to potom vysvetľuje to spodné prádlo.''vyzubila som sa a podala som mu spodné prádlo pred tvár.,,Woáááh!!!''zľakol sa a strhol volant. Skoro sme vyleteli z vozovky a Jordan schmatol prádlo a strčil ho medzi sedadlo a dvere.
,,Nič si nevidela...''celý zľaknutý sa snažil netriasť.
Ja som sa už váľala od smiechu na zadných sedadlách.
,,Ha-ha-ha moc vtipné. Ty sa ideš popučiť od smiechu, zatiaľčo ja som z toho skoro dostal infarkt...''snažil sa zadržať smiech.Keď som sa dosmiala, pokračovala som v hrabaní v tej igelitke.
Poviem vám, že také zaujímavé veci som tam našla... Jeho sestra má zaujímavú prácu keď ku tomu potrebuje toľko ''vecí''...
Nakoniec som našla celkom normálne čierne tričko s vyšívaným jeleňom a nápisom Tarnished Souls a biele rifle s čiernou čipkou. Moc ''normálneho'' oblečenia tam síce nebolo,no lepšie ako TO, čo som tam našla to rozhodne, ale rozhodne bolo...Začala som sa tam vyzliekať, a neustále som sledovala v spätnom zrkadle kontrolovala Jordana či ma nešpehuje.
Jeho prekrásne oči stále hľadeli na vozovku.
Keď som mala rifle konečne oblečené, vyzliekla som si pyžamové tričko a vtedy jeho oči mierili na mňa.,,Héj!!!''zrúkla som naňho ,,si dovoluješ šmírovať mňa? Milé dievča čo ti nikdy neurobilo zle?''.
,,No prepáč že som chlap...''trocha ho to zarazilo.
,,Jordan. To že s tebou idem na chatu, a to, že som sa s tebou raz vyspala neznamená že mi budeš pozerať na telo...''vyzubila som sa...,,Dobré. Prepáč že som zabudol že si zakomplexovaná a hambíš sa pred niekym, kto ťa už nahú videl, a kto sa ťa nahej dotýkal...''červenala som sa...
,,A nemal by si pozerať na cestu, namiesto na moje prsia?''
,,Dobre, no pohni si, lebo už sme tu...''obzrela som sa a videla som obrovskú vilu...
YOU ARE READING
Ach, Jordan...
Romance,,Ja sa smrti nebojím. Smrť je len cesta na druhý svet. LEPŠÍ svet. Na ktorom sú lepší ľuďia ktorým môžeš dôverovať a ktorí ti nepodrazia nohy.''otočil sa a odišiel