[Tanya]
Bzzz bzzz. Bzzz bzzz bz..,, Halo? Kto volá?''zodvihla telefón mama.
,,Nie! Nie! Nieee!!!''zrútila sa na zem a silno plakala.
,,Čo sa deje!? Elizabeth!!''pribehol ku nej ocko.
,,Kto to urobil!?''zúfalo kričala do telefónu.,,Ďakujeme.''a zložila.
,,Čo?''pozrel sa jej do očí.
,,Náš syn, je mŕtvy...''objala ho okolo krku a aj môj ocko, ten najdrsnejší chlap v celom Sydney sa rozplakal.[Han]
Dnes je ale pekne. Vonku je teplo, vtáci lietajú, no nádhera...
Na tejto novej ulici je to úchvatné...
Sedím na našom dvore pod Jordanovým a mojím obľúbeným stromom a pijem čaj.
Rozmýšľam, o tom, čo poviem Jordanovi keď sa vráti domov.
,,Han!''jak ma myklo!
Tom sa zrazu vynoril z kríku.
,,Han!,''bol úplne zadychčaný, ,,mu- musím ti niečo povedať...***
,,Čo!? Nie! Nie! Nie! Nie! Toto nemôže byť pravda... Ty si zo mňa len robíš srandu že!? Určite to je nejaký prank!''s nádejou som sa na neho pozrela, no on len pokrútil hlavou.
,,Nie Hanna. Tento raz si z teba srandu nerobím...'',,A-a-a-ale ako sa to stalo!?''začali mi tiecť slzy.
,,Bola to Lola. Počas nejakého tréningu ho postrelila do nohy a následne mu dala na výber, či má zabiť jeho, alebo teba.
Jack povedal, že nech radšej zabije jeho než teba... Následne mu namierila zbraň na hlavu a....'' ,,Prosím! Nehovor to! Nie! Nie!''úplne som sa zrútila. Tá predstava, že sa za mňa obetoval aj keď som mu to urobila mi trhala srdce a potom pomaličky všetko...
Obaja sme sa s Tomom rozplakali. Objala som ho, lebo som ho stále v Tomovi cítila. Bol tu. Vždy tu pre mňa bol, no ja nie...Cítila som sa, ako tá najväčšia pi*a aká kedy bola.
,,A odkiaľ to vieš?''potiahla som slzy a pustila ho z objatia.,,Volal nám dôstojník, že pohreb sa uskutoční v Cannbere na cintoríne tam, a že nám pošlú jeho veci...''
,,A priznala sa?''
,,Kto?''
,,Lola.''
,,Nie. Stále popiera, že by to bola ona, no máme očitého svedka...''Ronila som stále viac a viac sĺz, než predtým, a tento raz ma objal Tom.
YOU ARE READING
Ach, Jordan...
Romance,,Ja sa smrti nebojím. Smrť je len cesta na druhý svet. LEPŠÍ svet. Na ktorom sú lepší ľuďia ktorým môžeš dôverovať a ktorí ti nepodrazia nohy.''otočil sa a odišiel