Bolo pol ôsmej, no mne sa ešte nechcelo ísť do školy, vlastne sa mi tam nechcelo vôbec. Rozmýšľala som nad tým, že budem simulovať nejakú chorobu, no moja mama je bystrá a tieto moje výhovorky vždy vie otočiť proti mne. Takže som sa vybrala dole po schodoch.
,,Už si sa konečne uráčila zobudiť ''Šípková rúženka?'' ha?!''snažila som sa ignorovať blbé narážky Jacoba na moje spanie.
,,Prečo nemôžeš vstávať skôr ako my, obyčajní ľudia?'' kusla som si do pery aby som im niečo nepovedala. Schmatla som tašku a s buchotom som zavrela dvere.
,,Ale! Veď ja som si len robil srandu! Nehnevaj sa!''ozvalo sa spoza mňa, no ja som mala už v ušiach slúchadlá a namierila som si to rovno do školy. Veď predsa JA som bola o dve hodiny skôr hore ako oni. Zatiaľ čo oni spali, ja som sa stihla pripraviť do školy a vidieť niečo, čo som nemala. Našťastie škola nieje moc ďaleko od nášho domu a tak som sa nemusela báť že meškám. Pred vyučovaním som prišla do riaditeľne.
,,Dobrý. Volám sa Hanna McBennet a som tu nová.''pokúsila som sa o úsmev.
,,Ach áno. Hanna, nech sa páči tu máš číslo skrinky, učebnice sú už v nej a číslo triedy.''povedal milým úsmevom, a zapísal si niečo do diára.
Ja som len odzdravila a išla som hľadať 2.D. Cestou som stretla jednu učiteľku.
,,Ahoj ty si McBennetová že?'' spýtala sa ma milým hlasom.
,,Áno. Prečo?''
,,No,ja budem tvoja triedna. Poď.''ukázala jej tenkými rukami na dvere vedľa nás.
,,Neboj sa určite si tam nájdeš nejakú kamarátku.''
,,No to určite...''zamrmlala som si sama pre seba...
ESTÁS LEYENDO
Ach, Jordan...
Romance,,Ja sa smrti nebojím. Smrť je len cesta na druhý svet. LEPŠÍ svet. Na ktorom sú lepší ľuďia ktorým môžeš dôverovať a ktorí ti nepodrazia nohy.''otočil sa a odišiel