Tanya

1.5K 50 0
                                    

[Jordan]

Spolu s Thomasom smeodkráčali ku Han. Thomas a ja sme hudobníci (obrázok v predchádzajúcej časti). Ja spievam, hrám na keyboard, gitaru a na bicie, a on tiež spieva ale zväčša pracuje v FL studiu.
Naša skupina sa volá Drug Brothers.
Názov vymýšľal on.
Ale nie len tak. Rodičia ma majú za slušného chlapca, no v minulosti sme s Tomom brali drogy. Stále sa nám s tým nedarí prestať, no pre Han sa snažím s tým skoncovať. Ale ja s Tomom máme aj mnoho iných záľub. Napríklad medzi naše najtajnejšie záľuby patrí modeling. Naše tváre sa už objavili v rôznych Australskych módnych časopisoch ako napríklad časopis Men's style, Barber shop, GQ, a mnohých ďalších... Napríklad fotka Toma v minulej časti, je z nášho ateliéru.

,,OK. Tom? A kde je moja sestra?''ešte som ju od našeho príchodu nevidel.
,,Hrá sa v izbe s hračkami.''
,,Tanya!!!! Poď dole už pôjdeme!!!!''zahučal som na ňu.
Z jej izby sa ozvalo:,,Nehovor mi čo mám robiť!!!! Neriaď mi môj život!!!!''hučala na celú vilu a zbehla dolu s jej Barbie kufríkom a bola vyobliekaná asi takto:(hore)
,,Tanya, nemohla si si obliecť niečo normálne? Veď ideme na chatu do prírody...''snažil som sa ju prehovoriť.

,,Poviem ti to asi takto. Starám sa ti ja do čoho sa obliekaš? Nie! Ja tam mám ešte náhradné topánky, na večer, kulmu na moje vlasy, môj makeup, riasenku, náhradné okuliare, aj zajačiu kožušinu keby mi bola zima, naušnice,...''a kecala, a kecala, a kecala.
My sme tam s Tomom a Hannou stáli s otvorenými ústami a dívali sme sa na malé rozmaznané dievča čo vždy dostane čo chce. Je to proste princezná Tanya Bellow. A mamin miláčik.
Z hlavy si dala na oči jej okuliare ktoré boli pomaly väčšie ako ona, a povedala mi:,,Braček. Ak sa mi chceš ďalej pliesť do života, tak by si mal uhnúť.''
,,No tak takto sa so mnou baviť nebudeš!''postavil som sa jej do cesty.
,,Ako myslíš.''odfrkla a kopla ma medzi nohy.
,,Ááaaú!!!!''zasyčal som a zvŕtal som sa na zemi.
,,Si v pohode?!''zhŕkli sa okolo mňa Han a Tom.
Držal som sa za gule a syčal som od bolesti.

..........

Nasadli sme do auta. Asi štyrikrát som sa jej opytal či na niečo nezabudla.
,,A čo som ty?''odfrkla. A sadla si vedľa mňa na miesto spoujazdca.
Tom a Han sa len bezslov prizerali ako si vedľa mňa sadá, dáva si dole jej ''malé'' okuliare a maľuje si pery červeným rúžom.
Im dvom nezostávalo nič iné, len si sadnuť dozadu.

Boli sme asi v polovici cesty, a moja sestra zrazu zahučala:,,Áááaaa!!!!''strhol som volant, lebo som sa zľakol, a skoro sme vyleteli z polnej cesty. Prudko som zabrzdil.
,,Čo sa deje Tanya? Si v poriadku?''uisťoval som sa.
,,Nie, niesom v poriadku. Zabudla som si doma mobil!!!!''nemohol som veriť tomu čo počujem...
Nechcel som mať s ňou a mamou problémy, tak som poprosil Han a Toma aby nás tu počkali, kým ja s tou potvorou skočím po mobil.

Čaute ľudia! To som ja ''Selfieboss'':-) . Chcela by som počuť váš názor... Čo si myslíte o Tanyi? Je to rozmaznané dievča, no v istých situáciach je funny... Napíšte mi váš názor na ňu...
Ďakujem...:-*

Ach, Jordan...Where stories live. Discover now