51

813 34 0
                                    

Za stanami bol kopec, a na ňom starý tank.
,,E- ja by som sem nemala ísť...''
,,Prečo?''
,,Je už dávno po večierke a...''chcela sa otočiť a odísť.
,,Hej! Hej! Hej! Počkaj. No a čo? Čo je život bez vzrušenia a bez zakázaného? Chceš sa tam vrátiť ku nejakým uchrchlaným vojakom a utierať im smradlavý pot z čela?''

,,No. Nie!''mávala rukami.
,,Tak poď.''usmial som sa.
Pomohol som jej vyliezť na tank, a musím uznať, že to bol naozaj impozantný výhľad. Bol vidieť celý náš tábor, cvičné mínové polia a aj celú Cannberu, ako svetielkuje uprostred tej tmy.

,,Tak. Povedz mi ten príbeh.''usmial som sa.
,,No. Keď som bola malá, obdivovala som tie modelky v časopisoch, štýl och obliekania a aké sú pekné. Každý deň keď som prišla zo školy, prvá vec čo som urobila bola tá, že som odhodila tašku a bežala som do kúpelne skontrolovať či som si nerozmazala riasenku.''

,,Ha! Ha! Ha! Ha!...''nemohol som udržať smiech.
,,Prečo sa smeješ?''
,,Ale nič. Len mi pripomínaš moju malú sestru...''váľal som sa po tom tanku.

,,Ale pokračuj. Už sa nebudem smiať.''

,,No. Ale moja mama hovorila, že modelkou určite byť nemôžem lebo modelky sú len lezby, prostitútky a ja taká určite nebudem. A tak ma dala pracovať ako sestričku. A teraz mi ty niečo povedz o tebe.''vyzubila sa.

,,No vieš. Mám dve sestry, psa a...''
Asi pol hodinu sme sa tam rozprávali o úplných sprostosťiach.

Ach, Jordan...Where stories live. Discover now