[Tom]
Došli sme do nemocnice.
,,Sme tu Tom. Pomaly ti pomôžem vystúpiť.''pustila mi ruku a s Jordanom mi pomohli dojsť až do ambulancie.,,Dobrý.''pozdravil Jordan.
,,Áaa dobrý mladý pán. Znova ste tu. Tuším sa vám tie pírsingy zapáčili...''usmiala sa na nás sestrička.,,Ách. Nie tentoraz sme tu s omnoho vážnejším prípadom. Môj kamarát má rozbitú hlavu.''vysvetlil Jordan.
,,Áno. No posaďte ho sem,''ukázala na kreslo, ,,a ako sa to stalo?''
Spýtala sa ma.
,,Neviem. Stalo sa to tak rýchlo. Viem len že som stál na schodoch, a Jordan na mňa zahučal, tak som sa zľakol a skotúľal som sa zo schodov.''škrábal som sa po boľavej hlave.,,No ale máte to škaredé...''podala mi sestrička zrkadlo.
Jordan ani Han mi predtým zrkadlo nepodali a tak som sa zdráhal sa tam pozrieť.
,,Áaaa!!!!! To je...!!! Ale nieje to až také hrozné...''obzeral som sa.,,Nech sa páči.''podala mi sestrička uterák aby som si utrel tú tvár od krvi...
,,Dobre pane budeme vam to musiet zašiť...''oznámila mi sestrička.
,,A vy,''pozrela sa na Jordana a Han, ,,prosím počkajte vášho priateľa vonku. Bude to len chvíľka.''
Jack a Han vyšli za dvere, a ja som tam zostal sám len so sestričkou a doktorkou, ktoré mali v rukách tie kliešte a ihly...[Han]
Sestričky nás vyhnali z ambulancie. Bol už večer, a na môj údiv v nemocnici nebol nikto, len my s Jordanom a Tomom.
,,Áaaaaaa!!!! Nié!!!!! Nie nepribližujte sa ku mne tými ihlami!!!!
Pomóc!!''ozýval sa Tomov krik z dverí..
S Jordanom sme sa začali smiať...
O pár minút sa otvorili dvere a stál v nich. Triasol sa ako keby vyšiel z mrazničky...,,No. Hotovo Tom. Tak si kričal že sme si mysleli že ťa budeme musieť volať záchranku...''
Nasadli sme do auta. Han znova zostala na zadných sedadlách, a utišovala Toma, ktorý sa tam zvíjal ako užovka.
Prišli sme späť. Eštelen z auta sme nevystúpili a lesom sa ozývala dievčenská hudba ( konkrétne od Justin Bieber) a hlasný smiech mojej sestry.
Potichu som zaparkoval auto, a položil som si prst na pery, na znak toho, že majú byť Han a Tom ticho a majú ísť za mnou.
Predné dvere boli zamknuté. Tak typické pre moju sestru. Ona sa totiž zamyká aby JU slávnu osobu nemohol nik ukradnúť, a pre istotu vždy položí pred dvere výkupné...Tak sme to vzali zadom, konkrétne cez balkón ktorý je niekoľko metrov nad útesom a morom... Naše šťastie bolo, že roh balkóna je pri pevnine, takže sme tam prekročili zábradlie.
Otvoril som balkónové dvere, a uvidel som tú spúšť... Po celom dome bolo rozhádzané MOJE spodné prádlo...
Han a Tom sa na mňa dívali ako na zjavenie.
Han sa zohla a zodvihla jedny z mojich boxeriek.
,,Fakt? Naozaj Jordan?''ukázala na obrázok My Little Pony.
Zarazilo ma to.
,,No... Ale to je...''moje výhovorky prerušil sestrin smiech.
Všetci traja sme sa rozbehli po schodoch.
,,Cha cha cha cha. To bolo dobré. Ha!''chochtala moja sestra.
Potichučky sme sa plížili po schodoch s chrbtami opretými o stenu.
Približovali sme sa ku izbe z ktorej sa ozývalo chrochtanie mojej sestry.
Už sme tam skoro boli, no Han sa chcelo kýchnuť.
S Tomom sme jej dali na ústa ruku.,,Šššššš...''
Pomaly som otvoril dvere a vybafol som na ňu.
,,Áaaa!!!,''zľakla sa, ,,Jack! Ty prerastený tuleň! To nemôžem mať aspoň trocha súkromia?!''vyhŕkla na mňa.
Všetci sme sa začali smiať až na Tanyu. Tá sa tvárila tak, až by z jej pohľadu mlieko skyslo...,,Počkať. To ty si porozhadzovala moje trenky po dome? A čo pozeráš? To sú moje filmy?''spadla mi sánka.
Malá nevedela čo povedať, a tak sa s falošným plačom hodila na posteľ a začala plakať. Samozrejme že ku nej pribehli Tom a Han, a zasa som jol JA ten zlý....
YOU ARE READING
Ach, Jordan...
Romance,,Ja sa smrti nebojím. Smrť je len cesta na druhý svet. LEPŠÍ svet. Na ktorom sú lepší ľuďia ktorým môžeš dôverovať a ktorí ti nepodrazia nohy.''otočil sa a odišiel