,,Ahoj Han. Sorry že ťa otravujem takto večer.''
,,To je v pohode. Pravdupovediac, som na tvoj telefonát čakala.''
,,Ok.''
Hodnú chvíľu bolo ticho. Len sme sa na seba dívali.,,Nooo...,''začal som konverzáciu, ,,Jack spí a nemám pre teba dobré správy.''
Hanin pousmiaty výraz sa náhle zmenil na ustarostený.
,,Čo? Aké správy?''preľakla sa.,,Neviem či ti to mám povedať ja, alebo Jack...''
,,Asi ty lebo Jordan sa so mnou ani nerozpráva.'',,Ok. Jack ku mne prišiel a bol riadne opitý, tiekla mu krv z nosa a mal neviem prečo krvavé hánky.''Han sa na mňa pozrela takým výrazom, že som vedel že vie čo sa mu stalo.
Nešiel som sa radšej na to pýtať.,,A asi si podrezal ruku...''zakašľal som si do rukáva.
,,Čo?!''nahodila zdesený výraz.
,,Ale už je to v pohode!''mával som pred počítačom rukami.,,Prečo som tam vôbec išla...''vložila si tvár do rúk.
,,Kam?''
,,S tebou na tú párty.''začali jej tiecť slzy.,,To je OK. Každý robíme chyby.''snažil som sa ju trocha upokojiť.
,,Ok? Myslíš si že je Ok keď niekoho podvedieš?!''
,,Tak to nie ale...''
,,Tak ma neutešuj tým, že je to dobré!''bola naozaj nahnevaná.
,,Tak pardon! Pardon!'',,Som unavená. Idem si ľahnúť.''
,,Tak dobrú noc.''
,,Dobrú...''vypol som počítač.
Dofajčil som ešte tú cigu a šiel si ľahnúť.
YOU ARE READING
Ach, Jordan...
Romance,,Ja sa smrti nebojím. Smrť je len cesta na druhý svet. LEPŠÍ svet. Na ktorom sú lepší ľuďia ktorým môžeš dôverovať a ktorí ti nepodrazia nohy.''otočil sa a odišiel