Ráno som sa zobudil a musel som ísť do služby.
Obliekol som si tričko, maskáčovú bundu a nohavice a nakoniec som si obul tie ťažké koženné topánky.
Vrátil som sa do nášho stanu a zobudil som Lucasa. Obliekol sa a šli sme sa najesť.Na raňajky sme mali nejakú kašu.
ŠAK TO BOLA MALTA!!!!
S Lucasom sme si robili srandu z kaše.
Hore sa môžete pozrieť na Lucasove MAGICKÉ KÚZLO s obrnenou bojovníčkou kašou.Keď sme dojedli, tak sme mali desať minútovú pauzu pred tréningom. Využil som príležitosť a zavolal som Han.
,,Hmmm... Áno?''
,,Ahoj Han.''
,,Ahoj Jordan. Dľho som ťa nepočula. Ako sa máš?''
,,Ok. Vlastne som sa ťa chcel opýtať na ten včerajšok.''šiel som priamo na vec.,,Ahaaa. Tak to si asi dvadsiaty..''
,,Čo!?,''nechápal som, ,,ako to myslíš?''
,,No asi tak, že som bola včera s Tomom v Sydneyskom lunaparku a strašne sme sa dodrbala, vyvolávali sme kamošom od výmyslusveta, rozprávali sme im sprostosti a teraz som nešla ani do školy. Je mi moc zle... A myslím, že na tom Tom nieje o nič lepšie.''
,,Ahá... Začínal som sa o vás báť.''
,,A ako sa máš Lásenka?''povedala s nesmiernou láskou.
,,Dobre Snehulienka... O pár minút ideme na tréning. Potom ti zavolám... Cmuk...'',,Cmuk.''
Zložil som telefón a o chvíľku nás s Lucasom volal poručík Johnson.,,Do pozoru!!!!''zhučal.
Všetci vojaci sa dali do zákrytov a jednohlasne zakričali.
,,Áno pane!!!!'',,OK. Takže teraz. Všetci ste sem prišli aby ste bránili vašu krajinu, či už Sydney, Canberru, Západné teritórium, a alebo čokoľvek iné!!!! A takisto sa chcete stať trocha mužnými, a nie byť takéto želatíny.,'' ukázal na jedného z mojich OBLÝCH
spoluvojakov, ,,Od dnešného dňa sa vám začína tréning plný kriku, strachu a BOLESTI.''To posledné slovo zvýraznil tak, až mi vstali chlpy na chrbte. A myslím, že som nebol jediný....
Hallo guys. Zasa sa k vám prihováram. Chcela som vám len povedať že na koncoch jednotlivých častí nebudem dávať tie zdľhavé pozdravy. Myslím že nikoho z vás nebaví čítať to.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ach, Jordan...
Romance,,Ja sa smrti nebojím. Smrť je len cesta na druhý svet. LEPŠÍ svet. Na ktorom sú lepší ľuďia ktorým môžeš dôverovať a ktorí ti nepodrazia nohy.''otočil sa a odišiel