Pozor na ňu!

2.1K 75 0
                                    

[Hanna]

Hodina ubiehala pomaly. Celú hodinu som sa snažila naňho nedívať, no nedalo sa. Mal na sebe čierne deravé rifle, čierne topánky, čiernu koženú bundu a pod ňou čierne tričko.
Vlasy mal strapaté,no nie čierne. Boli hnedé s blonďavými končekmi.

To sa mi na chalanoch vždy páčilo. A tie oči, ach tie oči...boli také nádherné. Okolo zorničiek boli silnohnedé a pri okrajoch boli svetlozelené... Boli také hlboké až sa mi z toho roztápalo srdce.

,,Čo to robíš. Veď ty si sa nikdy nad nijakým chalanom takto nerozplývala. Naozaj si chceš takýmto premýšľaním pokaziť svoj dotedajší život?'' och, no zase to moje svedomie. Rozhodla som sa ho ignorovať. Ďalej som si užívala jeho prítomnosť.

..........

Deň v škole sa skončil, a ja som sa už chcela pobrať domov, no zastavilo ma jedno dievča.
,,Ahoj volám sa Dianna ale volaj ma Dia a ty?''zhurta na mňa vyletela.
,,Ja som Hanna čo potrebuješ?''
,,Ja...Ja by som to nechcela riešiť tu vonku.''
,,Ale prečo?'' nechápala som ju.
,,Ehm. Nechceš ísť na kávu?''spýtala sa ma a neustále sa obzerala.
Nestihla som jej nič povedať, a už ma ťahala do kaviarne.

....

,,Prepáč že to bolo tak zhurta, no sledovala nás.''
,,Kdo nás sledoval?''spýtala som sa jej so strachom v hlase.
,,No predsa Lola.''
,,Lola? Ale prečo? Čo sa stalo?''začala som sa naozaj strachovať.
,,No lebo...Jordan...Ty...''snažila sa mi niečo naznačiť.
,,No veď si videla ako po tebe Jordan pokukoval. Celú hodinu. Celý deň.''zostala som ako obarená, a asi som sa aj červenala...
,,No... Ale... Veď...'' začala som koktať.
,,No... Ale... Veď... To znamená že sa mu páčiš.'' povedala s takým divným úškrnom.
,,Počúvaj. Ja ti to prajem, no s Lolou by si sa moc nemala zahrávať... Veď vieš aká je. A mimichodom, cez prestávku som ju počula ako sa baví s Natashou jej naj kámoškou o tebe. Nič som jej nerozumela lebo boli dosť daleko ale bola dosť nahnevaná.

Po tomto rozhovore som Die prisľúbila že si naňu budem dávať pozor a že sa pokúsim nemiešať sa kvôli mojej bezpečnosti medzi nich. No potom sme sa rozkecali a objednali sme si pizzu. Zistili sme že spolu máme veľa spoločného a stali sa z nás kamarátky.

Ach, Jordan...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu