Damn! Love!

874 36 0
                                    

Keď sme sa ''dofotili'',šiel som do auta pre vodku.
,,Dáme?''ukázal som jej ju.
,,OK.''usmiala sa a začali sme piť.
Pil som a pil a pil a pil...

Posledné čo si pamätám, bolo to, že sme sa s Han strašne smiali a ja som ju začal vyzliekať. Potom aj ona mňa a o chvíľu sme boli obaja nahí. Bola už tma. Vonku behali susedia. Asi mali

grilovačku. Boli tam aj deti. Naháňali sa po záhrade v blískosti nášho okna. Bál som sa, že nás uvidia a tak som nás schoval pod paplón. Rád by som si vzpomenul čo som v tú noc s Han robil, no bol som tak spitý, že si nič nepamätám...
Sad story...

Ráno som sa prebral s Han na hrudi. Spala. Šiel som sa osprchovať. Obliekol som sa a šiel som si spraviť volské oko. Han ho nemá rada a tak som jej doniesol banán a jablko lebo sme nič iné nemali.

Vyšiel som hore s jedlom, no stále spala. Sadol som su vedľa nej a pozeral som sa na moju princeznú. Je nádherná... Jej tvár je rovnako krásna keď spí, aj keď je hore. Jej vlasy sú tak lesklé a voňavé. Jej pery tak vínovo červené a sladké že je úplnou slasťou ich čoilen pobozkať. A najlepšie na tomto všetkom je to, že je len MOJA.

Sedel som tam ďalších dvadsať minút a len sa na ňu díval.
,,Mmmmm... Ahoj...''pretočila sa a začala sa naťahovať.
,,Ako si sa vyspal?''

,,Super. Škoda ža si nič zo včerajška nepamätám.''
,,Hmm... Ani ja.''rozospatá sa pousmiala.

,,Doniesol som ti raňajky. Viem že to nieje nič moc, no nič iné nemám. Asi pôjdem niečo kúpiť.''usmial som sa na ňu.

[Han]

Strašne ma bolí chrbát. Včerajšok bol asi drsný.
,,Nech sa pači.'' podal mi jablko a banán.
,,Dieta?''
,,Ty ju nepotrebuješ.''usmial sa a začal jesť volské oko.

Bleee. Neznášam ho.
Cítila som potrebu povedať mu to, že som ho podviedla. Ale treba na to správnu chvíľu. Musím to povedať citlivo.

,,Počkaj Han!''odbehol pre niečo do šatníka. Chvíľku sa tam šparal vo vačkoch a pribehol ku mne. Kľakol si k posteli a pozetal sa na mňa. Mal čosi za chrbátom.
,,Jord...'' ,,Han'' skočili sme si do reči.
,,Začni ty princezná.''

,,No... Na začiatok by som ti chcela povedat, že...,''obliekla som si tričko, ,,že ťa MOC ľúbim. A naozaj som to nemala v úmysle.''

Jordan si sadol na postel a zmraštil tvár.
,,Čo si nemala v úmysle?''

,,No. Vieš ako som bola s Tomom na tej párty čo si odchádzal do ADF,'' ,,Nooo? Pokračuj.''
,, ,no ja som sa tak trošku opila a s niekym,... som...sa'' ,,ČO SI SA!?!?'' ,,...vyspala...''

Zklonila som hlavu.
Jordan vyvalil oči. ,,Čo prosím!? Ty si ma podviedla!?!?''
,,Ale bolo to nechtiac.'' chcela som mu chytiť ruku ktorú mal na posteli, no on ju prudko odtiahol.
,,Ako si mi to mohla spraviť!?''začal kričať.
Tiekli mu slzy.
,,Nechtiac!?!? Dá sa niekoho podviesť nechtiac?!? Tak to by som ťa podviedol minimálne dvadsaťkrát. Lebo by to bolo NECHTIAC!!!.''

Prechádzal sa po izbe a držal sa za hlavu.
Zastavil sa pri stene.
Oprel si o ňu hlavu a pozeral sa do zeme. Zrazu do ňej začal silno búchať.
,,Hlupák! Hlupák! Hlupák!!''búchal päsťami do drsnej  pieskovanej steny.

,,Nerob Jordan! Ublížiš si!''
,,To je mi momentálne jedno!''búchal do pokamienkovanej steny.

,,PRESTAŇ!!!!''zahučala som naňho.
Jordan prestal, no neustále mu tiekli slzy a jeho ruky.

Ach, Jordan...Onde histórias criam vida. Descubra agora