Sekáčik

758 30 0
                                    

,,Hmm. Ja len, len...''mrmlal si popod nos nejaké nezmysly.
,,Poď dovnútra!'' schmatol som ho aby nás tí ľudia na chodbe nevideli, ,,pôjdem ťa ošetriť.''

Vyzliekol som mu bundu a posadil na gauč. Úplne bol mimo. Oči mal ako zhúlené, nereagoval a pozeral sa na jedno miesto.

Z nosa a hánok mu tiekla krv a tak som bežal pre lekárničku.
Ošetril som mu prsty a aj nos, a chcel som ho skontrolovať, či nemá ešte nejaké zranenia.
,,Jordan. Jordan!!! Jóóórdááán!!!''luskal som mu pred očami.
,,Hm? Čo?! Ahoj Tom. Aj ty si tu?''

,,Ty si fakt mimo.''zasmial som sa.
,,Jaaaau!! Prečo ma bolí celý človek!?''chytal sa za brucho.
,,Si opitý Jack! Preber sa!''

,,Ha. A prečo!?''ten tukan na to asi zabudol a ja som mu to nechcel radšej pripomínať. Alkohol robí zázraky...

,,Lebo... Si prišiel šťastlivo domov?''
,,Nie. Nie. Nie... To bude niečim iným. Asi...''jeho zamyslená tvár sa zmenila na sad face.

,,Óóóóh Haaan!!! Prečo ja!?!?''zvalil sa na gauč.
,,Ok kámo. Vidím že alkohol nijak moc neovplyvňuje city, a ty asi chceš spať že?''

,,Uhm?''zamumlal spod vankúša.
,,Tak si rýchlo sadni aby som ťa mohol skontrolovať...''zmeravel som.

Keď Jordan ležal na gauči a pritláčal si vankúš na tvár, vyhrnul sa mu rukáv a bol celý od krvi.

,,Ehm. Jack? Čo to máš na ruke!?''
,,Neviem o čom hovoríš.''zavrčal spod toho vankúša a ďalej ho nechal na svojej tvári.

,,Ukáž mi ruku.''chcel som mu ju chytiť, no on mi hodil ten vakúš do ksichtu.
,,Jordaaan!!!''z nervov som po ňom zhučal a rozbehol sa za ním.
,,Ty sraľo!''ušklebil sa.

,,Ja ti dám takého sraľa!''naháňal som ho okolo kuchyňskej linky.
,,Jordan! Ak sa mi neukážeš tak...''došli mi slová.

,,Tak ma zabiješ?''
,,A-a-a-áno.''
,,Ok. Tak si poď po mňa.''chechtal sa.
Chcel som sa po ňom rozbehnúť, no asi to nebol ten najlepší nápad...
Jordan bol toťiž v kuchyni a na stole bol sekáčik na mäso ktorým som predtým sekal mäso na guláš. Asi nebol dobrý nápad nechávať ho tam len tak ležať.
Schmatol teda ten sekáčik a zakričal ako z hororu SAW.

,,Poďme si zahrať HRU.''
(My s Jackom sme boli v kine na SAW. Videli sme všetky časti a mne sa len z pomyslenia na to dvíha žalúdok. Áno. Celé kino som sa spoza 3D okuliar nepozeral, no spal. Teda pokiaľ ma neprebudil jakot tých ľudí ktorí tam bojovali o život alebo Jordanove povzbudzovanie typu:
,,Davaj! Zabi ho! Áno odtrhni mu tú kožu z hlavy! Áno! Odrež si ruku!!! Vyrež mu oko!!!...)

,,Čo robíš!? Jack!!''zhučal som lebo ten jebek sa ku mne rozbehol a ja som nevedel čo mám robiť.

Zamkol som sa v kúpelni.
,,Jordan! Aby si vedel ja z kúpelne nevyleziem pokiaľ mi neukážeš tú ruku!''
,,OK. Tak ja ti ju ukážem. Ale to by si ma musel najprv pustiť dnu.''v jeho hlase bolo stále cítiť, že je pod vplyvom alkoholu.

,,Zabúdaj! So sekáčikom ťa sem nevpustím! Najprv ho odlož!''hodnú chvíľu bolo ticho.

,,Ok. Je preč.''
,,Si si istý?!''pozrel som sa radšej cez kľúčovú dierku.
Ležal na zemi a pozeral sa do stropu so sekáčikom v ruke.
Asi nieje dobrý nápad nechať opitého kamoša samého so sekáčikom v ruke že?

,,Jordan odlož to!!!''
,,No dobre! Veď už idem!''postavil sa a odtackal preč. Z kuchyňe sa ozvalo akoby niečo ťažké padlo na linku a zasa bolo ticho.

Ach, Jordan...Where stories live. Discover now