36

1K 38 0
                                    

[Tom]

S Tanyou sme pobehali skoro celé nákupné centrum.
Zatiaľčo ona si prezerala módné obchody, ja som nakupoval veci na oslavu.
Na chatu som sa vrátil ovešaný kapsami ako vianočný stromček.

[Han]

S Jordanom sme poupratovali obývačku od jeho spodného prádla a poustielali všetky postele.
Následne som sa snažila Jordana ukľudniť lebo mal hysáky.

,,Sme tu!''rozleteli sa dvere v chodbe.

,,Jordan! Braček! Bračulinček! Mám pre teba prekvapenie...''
,,No konečne si nemyslela len na seba... Už si si vzpomenula že máš brata?''

,,Ale Jordan. Ja nemyslím len na seba. Mám ťa rada a kúpila som niečo aj tebe.''dopovedala a začala vyťahovať veci z tašiek Gucci,
Playboy, Dolce & Gabanna a ďalších drahých značkových obchodov.

,,Takže. Tu máš. Kúpila som ti tričko,'' podala mu ružové tričko s Pinkie Pie ktoré malo veľkosť ako na Barbie, ,,a ďalej tu máš tieto legíny, toto tričko s výstrihom, tieto šaty, purpurové tanga a tieto topánky.''vyškerila sa.

Jordan sa na ňu pozeral pohľadom akoby to tušil...

,,Hmmmm... No a kolkátky sú tieto topánky?''
,,Tridsaťdvojky.''
,,Ale ja mám štyridsaťtri.''
,,Och. Aha to som ''nevedela''. No ale ja mám tridsaťdvojky... Tak si ich nechám ja.''vyškerila sa.

,,No a tie ostatné veci... Sú mi tiež malé. A hlavne tie tanga...''
,,No vieš čo? Tak si nechám aj tie....''vyzubila sa a odišla do svojej izby s všetkými ''jeho'' darčekmi.

,,To bolo čo.''zostala som stáť ako obarená.
,,To je tak vždy. Kúpi veci akurát na ňu a vždy keď mi ich chce dať, tak sa vyhovorí že nevedela o tom, že sú mi malé a nechá si ich ona...''

,,Heh! To je super... To dievča je vychcané... Ako ty...''vysmiala som sa mu...

Ach, Jordan...Where stories live. Discover now