17

1.6K 58 0
                                    

Nastavila som si budík na ôsmu.
Buch... Buch... Buch... ,,Hmmm? Čo chcete?''zavrčala som s hlavou zaborená vo vankúši.
Buch... Buch... Buch... zosilnelo klopanie.
,,Čo chceš Jacob?''bola som už nazlostená.
Buch... Buch... Buch... ,,Jacob ak s tým neprestaneš...''rozbehla som sa ku dverám s tým, že bratovi poviem pár pekných slov.
Vytočená som vbehla do dverí a s rachotom som ich otvorila.

,,Ahoj moja...''uškrnul sa na mňa známy pohľad.
,,Jordan? Čo tu robíš tak skoro?''stál tam a za ním moja mama.
,,Tak toto je ten tvoj nový priateľ?''uškrnula sa moja mama.

,,Mami ja...''chcela som jej niečo povedať, no Jordan ma chytil za ruku a žmurkol na mňa na znak toho, že mám spolupracovať s ním.
,,Áno pani McBenettová. Ja som jej nový priateľ.''vyzubil sa na moju mamu a objal ma jednou rukou.

,,Ahá. Máš dobrý vkus dcéra moja. Na vypracovaných chlapcov. Tak, ako tvoja mama.''keď to dopovedala, vzápetí okolo mojej izby prešiel polonahý len s obmotanou osuškou okolo spodku môj otec. Niesol čipsy a kolu.

,,Žena moja, idem do sprchy a potom pôjdem s kamošmi sa pozrieť na futbal. Asi sa zastavíme v krčme tak ma nečakaj.''
Pupek mu trčal spod uteráku.

Mama sa len červenala.
,,Ehm. No moji milí poďte, no už by ste mali ísť...''snažila sa odviésť pozornosť na niečo iné, a tlačila ma do vchodových dverí. Zavrela ich. Ja som zostala stáť s Jordanom pred dverami a dívali sme sa na seba.
Ja len v pyžame. Nechcela som mamu ďalej strápňovať a znervózňovať, a tak som si zobrala len topánky.

,,Ak chceš, ja mám v aute oblečenie po mojej sestre.''ponúkol mi Jordan.
,,Ale musíme si švihnút.''
,,Prečo?''nechápala som.
,,Vieš, ja...no...vážne ale vážne som to nechcel ale...''nevedel sa vykecať.
,,No, veď to už povedz!''znervóznela som.
,,Naši idú na týždeň ku tete a mne ostala na krku moja malá sestra...''zaklipkal očami a nahodil nevinný úsmev.
,,Čo?''
,,Myslel som si že ti to bude vadiť no...''chcel sa mi ospravedlniť,no stopla som ho.
,,Si robíš srandu?!''nechápala som ho,,že či mi to bude vadiť? Vždy som túžila mať mladšiu sestru alebo niekoho, o koho by som sa mohla starať...''objala som ho.

,,No veď ty zmeníš názor...''zahundral si popod nos, a spolu sme odkráčali ku autu.
,,Neviem či ti to bude dobré, no je to lepšie ako byť v tomto.''hrabal sa v kufri a ukazoval na moje pyžamo s nápisom Wonder Woman.

Ach, Jordan...Where stories live. Discover now