[Jordan]
Celú cestu som sa pozeral len na ňu. Myslel som len na ňu, a priznám sa, skoro som sa stratil...
Našťastie som prišiel úspešne až pred náš dom...,,Be-a-č-p...''princezná stratila reč. Chápem ju. Minule keď som šiel z jednej párty opitý, som ani nevedel že to je môj dom. Ráno som sa len prebudil na susedovom trávniku, na hlas suseda ktorý tam práve kosil. Bŕŕŕ. Odtedy mám fóbiu z kosačiek...
Viete. Keď ste princ, tak máte samozrejme veľa faniniek, a tak som musel mať v škole iné meno. Moji rodičia si potrpia na
etikete, a tak musím doma nosiť uniformu, učiť sa mečovať, a tak ďalej. Rodičia mi chceli nanútiť veľa rôznych vecí, ako chodiť na súkromné lekcie mečovania alebo mať súkromného učiteľa.
To druhé som rozhodne odmietol. A urobil som dobre... Inak by som totiž nespoznal Han.
Ale viete čo som odmietnuť nemohol? Hneď po prázdninách odchádzam na Floridu do ADF. Že čo to znamená?
ADF je Australian Defence Force. To je vlastne zariadenie pre začínajúcich i pokročilých vojakov.
Áno. Bude zo mňa vojak, no zatiaľ to nechcem princezne hovoriť...[Hanna]
Keď som mu tú kravatu konečne rozviazala, bola som moc rada, lebo on to tak utiahol, že som si na tej kravate skoro všetky nechty dolámala...
Začala som mu viazať samotnú kravatu. Cítila som na ňom jeho pohľad, ale nepozrela som sa mu do očí...
,,Tak. A je hotovo.''kravata bola zaviazaná. Snažila som sa čo najviac aby môj princ vyzeral normálne a nie ako bezďák...Stále som cítila jeho pohľad na mne, tak som sa mu aj ja pozrela do očí, no bola to chyba. Jednou rukou ma chytil za bok, a tou druhou mi jemne pohladkal tvár.
Zrazu si na mňa ľahol, a začal ma bozkávať... Ja som s ním spolupracovala. Veď predsa sme spolu neboli štyri mesiace.
Začínala som strácať pojem o čase, keď nám zrazu ktosi zabúchal na okno...
Jordan a ja sme to ignorovali. Za chvíľu znova ktosi zabúchal, a teraz silnejšie. Cítila som ako sa Jordan mračí a stíska pery, keď sa odsunul, a nahnevaný sa pozrel na toho človeka za oknom.,,Ahoj Jack!''pozdravil ho akýsi ženský hlas.
,,Čau, Kristin!''odzdravil ju. Vysunul okienko. Stále som ležala pod ním.
,,Ehm, Jordan? Môžeš ma prosím pustiť? Ehm Jordan!''ignoroval ma, a ďalej sa rozprával.
,,Ako sa máš, ešte stále chodíš do tej práce? A máš ešte tie...''kecal,a kecal. Tak som ho päsťou buchla do brucha.
,,Aú!''zasyčal Jordan.
,,Aha! Prepáč!''začervenal sa a pustil ma spod seba. Spolu sme vyšli z auta.,,No, prepáč Jack, ale ja už budem musieť ísť. Ešte musím ísť vyzdvihnuť Erika a Misty zo škôlky. Stále pracujeme s manželom, a škôlka je otvorená aj cez prázdniny, takže výhoda...OK. Tak ahóóój.''pozdravila, nastúpila do auta a odišla.
,,Čáu. A pozdravuj Martina!''zakričal na ňu Jordan.
,,To bola moja sesternica.''nakoniec povedal.
,,No dobre. Prepáč za to vyrušenie. Dľho som ju nevidel, a neboj niekedy to spolu doženieme...''uškrnul sa a pritiahol si ma jednou rukou k sebe. Spolu sme kráčali do tých obrovských dverí...
YOU ARE READING
Ach, Jordan...
Romance,,Ja sa smrti nebojím. Smrť je len cesta na druhý svet. LEPŠÍ svet. Na ktorom sú lepší ľuďia ktorým môžeš dôverovať a ktorí ti nepodrazia nohy.''otočil sa a odišiel