Screaming...

766 32 0
                                    

Čím bližšie som bola pri pivničných dverách, tým vo mne rástly obavy o tom, čo tam najdem. Výkriky boli hlasnejšie, a myslím, že aj niečo hovorili, no pre ozvenu tam dole som absolutne nič nerozumela.

Nechcela som riskovať a tak som vybehla späť hore a zavolala som Toma.
Bol tu o pár minút.
,,Čo sa deje?! Si v poriadku?''pribehol ku mne Tom.
,,Áno ja áno, no tam dole to neni v poriadku. Ozývajú sa odtiaľ výkriky a hlasy... Bojím sa!!!''

,,OK. Idem tam.''odhodlane povedal Tom a rovnou čiarou sa vybral dole.
,,Počkaj Tom! Nezobereš si nôž?''
,,Nie. Netreba.''
Pozrela som sa na chladničku a bol tam odkaz od mamy, že šli niečo nakúpiť a budú speť asi za dve hodiny lebo máme pokazené auto. OK. Ale kto je potom v tej pivnici?!

Chodba do pivnice bola tak tmavá, že som si nevidela ani na nohy. Jediné svetlo ktoré tam bolo, bolo blikajúce svetlo z tých dverí. Bolo to moooc strašidelné.
Výkriky neprestávali. Začínala som si robiť starosti aj o Toma.

Šiel predo mnou. Nejprv sa len zakrádal, no potom mi len ukázal aby som sa držala ďalej a zoztala stáť.
Výkriky boli omoc hlasnejšie a stále silneli. Bolo to, akoby tam niekoho rezali. Zdá sa mi, že tam počujem aj brúsenie noža.

,,Tom! Nechoď tam prosím!!!!''ale bolo neskoro. Tom už stál v tých dverách a mal výraz... OMG. Ten výraz. Bol to ten najvydesenejší výraz aký som kedy videla.
Len tam stál a pozeral sa do tých dverí. Čo tam asi videl?!

Ach, Jordan...Where stories live. Discover now