34

1.1K 35 0
                                    

[Han]

Tom a Tanya sa obliekli, nasadli do auta a odišli do obchoďáku

Jordan a ja sme sa šli naraňajkovať. Teda. Ak mám byť presná, ja som šla robiť raňajky a Jordan sa zatiaľ snažil zmyť tú škvrnu...

Urobila som volské oká.
,,Jordan! Poď sa najesť! Potom tú škvrnu vyperiem!''
A ak sa pýtate prečo Tom a Tanya neraňajkovali, Tanya sa bojí o svoju postavu a Tom to proste nestihol, lebo hneď ako sa obliekol,  ho Tanya ťahala za mikinu do auta.

[Tom]

Prečo sa ja vždy nechám prehovoriť a vždy musím ostať s Tanyou na krku?
Nasadli sme do auta a celú cestu som premýšlal nad tou škvrnou.
Takže Jordan sa s Han vyspal? Nechcem byť hnusný, no
Han má naviac.

Je to môj kamoš, no... Han je super a je moc pekná... No proste Jordanovi závidím...
,,Tom prosím môžeš zapnúť rádio? Je tu moc ticho...''
Zapol som teda rádio.
Prepínal som kanále... Snažil som sa na celú tú situáciu zabudnúť...

,,Takže. Aké pesníčky tu budú...,''ladil som rádio a boli tam samé ''zaujímavé'' piesne, ,,Alone nie, Let me love you nie, Don't leave me nie, Scare to be lonely nie, I think i'm in love nie,''dofrasa samé piesne o láske. To mi v tejto situácii nepomôže..., ,,dobre vypíname rádio, a ideme si pustiť niečo z USB.''

[Tanya]

Jordan vytiahol USB kľúč a zapojil ho.
,,Teraz začuješ tú pravú hudbu...''vyškeril sa a vyberal hudbu.
,,Táto pieseň je super.''pustil pieseň ktorá sa zo začiatku podobala na nejaký symptomycký orchester či ako sa to volá, no potom pridal zvuk a celé auto sa otriasalo.

,,Wooow! Tá je dobrá!''zdvihla som palec a začala som sa pohupovať spolu s Tomom v rytme hudby.

,,Tá bola super! A máš ešte nejakú tuc tuc?''bola som rozrancovaná.
,,Počkaj, mám ich tu veľa, no túto som pomáhal nahrávať s mojim kamošom Don Pepijnom to je mimochodom jeho ozajské meno.. Veď počúvaj.''

,,Táto pieseň bola použitá vo filme Batman a Joker.''
,,Woáááh! To bolo super!''

[Han]

,,To je katastrofa!''zhučal Jordan z kúpelky na poschodí.
,,Čo? Čo sa tam deje?''
,,Tá škvrna nejde dole!

Ach, Jordan...Where stories live. Discover now