,,A potom som mu povedal: Uhni na bok. Ide buldozér.''
Rehnili sme sa.
,,Je s tebou sranda June.''pohladil som ju po vlasoch.
Len sa usmiala.
Podišiel som ku nej a pozrel som sa jej do očí. Ona ma chytila za líce a pritiahla si ma k sebe. Naše pery sa skoro dotýkali.
Absolútne som nevedel čo robím, ale v tom mi zazvonil mobil.
,,Kto je to? Han'' prekvapilo ma to.
,,Ahoj Han. Čo potrebuješ takto neskoro?''
Z telefónu sa ozývala hudba a v pozadí boli počuť ľudia akoby bola na nejakom koncerte.
Zrazu sa ozval Hanin smiech, a myslím že som počul aj Toma.,,Haló! Han! Si tam!?''
,,Ahoj Jordan! Chi chi chi...'',,Si v pohode!? Kde si!?''
,,Ahoj Jordan!''ozval sa Tom.,,OK. Čo sa deje!?!?''
,,Sme tu.''
,,Kde tu?''
,,Máme vatu. Cukrovú.''rehnila sa Han.
,,Ste si niečo šňupli!?''June sa na mňa pozerala ako na blbca.,,Ehm. Možno. Áno máme sa dobre.''
,,Kde ste!?''
,, De-spa-cito!!!
Quiero desnudarte a besos despacito
Firma en las paredes de tu laberinto
Y hacer de tu cuerpo todo un manuscrito...''spievali tam spolu s nejakými ďalšími ľuďmi.,,OK. Han. Takže ja ti teraz zložím dobre?''
,,Ha ha ha... Smiala sa tam s nejakými dievčatami.Zložil som jej telefón.
,,Tak dokončíme to?''spýtala sa June a behala mi rukami po hruďi.
,,Prepáč. Ale mám priateľku a tá by ma nikdy nepodviedla.''
,,To si len ty myslíš. Dievčatá vedia byť horšie ako si myslíš.'',,A-a-asi by sme mali ísť spať.''
,,Ak si myslíš že sa to tým vyrieši a že keď pôjdeš spať tak ťa nepodvedie, tak si choď.''
YOU ARE READING
Ach, Jordan...
Romance,,Ja sa smrti nebojím. Smrť je len cesta na druhý svet. LEPŠÍ svet. Na ktorom sú lepší ľuďia ktorým môžeš dôverovať a ktorí ti nepodrazia nohy.''otočil sa a odišiel