38

1K 35 0
                                    

Mala na sebe široké červené šaty ako Miss Úchylak a v ruke držala červený dáždnik so zlatým lemovaním.

,,Dáma a páni predstavujem vám Tanyu Chloé Bellow...''povedala do mikrofónu, rozprestrela ruky, a potom pustila pieseň od Justina a zvuk potlesku.

Han s Tomom začali tlieskať a ja som sa ku nim musel pridať.

,,Ďakujem, ďakujem vám, to nemusíte,'' ako to dopovedala, prestali sme tlieskať, ,,ja som to myslela dermatologicky!!!! Jasné že mi musíte tlieskať!!!!''

,,Chcela si povedať ironicky. Dermatologicky je niečo iné...''opravil som ju.

,,Drž hubu Jordan! Veď som to povedala...''prehrábla si vlasy prstami. A začala pomaly zostupovať po schodoch.
Pár krát sa skoro zrigala, mo držala sa zábradlia.

,,Ehm, Jordan? Nemohol by si sa prosím postaviť?''
,,Ale prečo?''

,,No, lebo aby svetlo dopadalo na mňa, a ty si nadnes moja disco guľa, tak sklapni a postav sa.''

Tom sa chytal za brucho od smiechu.
Tanya sa pomaly dotackala, celá oslava prebehla v ''štýle podľa Tanye'', a ja som skoro celú oslavu musel stáť, a vrhať paprsky svetla na ňu dokonca aj keď jedla.

[Han]

Oslava bola super. Tanya mala nádherné šaty a slnečník...Bolo to také ''veľkolepé'', a hlavne to osvetlenie...

,,Bola raz malá, malá hviezdička. Viedla ju...''Tom obíjmol Jordana okolo krku a spieval, pričom sa pohupoval.

Jordan len bezoslov sedel a pozeral sa do prázdna.
Takýmto štýlom ubehla skoro celá oslava.

Keď sme dojedli, zavolala som si oslávenkyňu na kus reči. Tom zatiaľ šťúchal do Jordana a doberal si ho...

,,Čo? Prečo si ma volala? Han?''
,,Ále. Len tak. Chcela som sa s tebou len porozprávať... Ako v škole, a tak.

,,Ja do školy nechodím. Škola je pre úbožiakov a sopliakov, čo si  nevedia ani utrieť nos... Mňa učí slečna Billingwanová''

Au. Tak to bolelo...

,,No... A... Čo napríklad chlapci? Páči sa ti niekto?''
,,Ehm... No... Vlastne...,'' nevedela sa vyjadriť, ,,vlastne áno, no len, nieje to taký typ chlapca ktorého by si mi pripisovala ty, no...''

,,No tak, Tanya... Mne sa môžeš zdôveriť.''
,,Naozaj? Nikomu to nepovieš? Ani Jackovi?''
,,Ani Jackovi...''

,,Tak dobre. Mne sa páči, no obľubujem, teda MILUJEM Toma...''
Zašeptala mi do ucha.
,,Woooow naozaj? Teda chcem povedať, ďakujem za úprimnosť...   A v čom sa ti páči?''

,,No, takže jeho vlasy, jeho oči, obočie, zuby, prsty...''
,,Ok, ok, ok...''

Ach, Jordan...Where stories live. Discover now