[Tom]
Vonku leje ako sprosté. Takáto búrka tu už dľho nebola.
Sedím doma na gauči a pozerám Netflix. Vonku je zima a ja som zabalený v deke s horúcou čokoládou. Toto je môj štýl oddychovania.
Zrazu mi zazvonil mobil. Bola to Han. Plakala.,,Ahoj Tom.''
,,Čo sa ti stalo? Prečo plačeš!?''prudko som vstal z gauča.,,Povedala som to Jordanovi a pohádali sme sa,''pochopil som čo tým myslela, ,, prosím! Povedz mi že je u teba doma!''zúfalo prosila.
,,No nie nieje u mňa. Čo sa stalo!?'',,Pohádali sme sa a on odišiel preč. Nikomu sa neozýva. Ani jeho rodina o ňom nič nevie. Čo mám robiť!?''začala plakať ešte viac.
,,Počkaj. Skúsim mu ešte zavolať.''
,,Nevzal si telefón.''
Tak skúsim obvolať pár kamarátov či o ňom nič nevedia.''ukľudňoval som ju.,,OK. Keď sa niečo dozvieš, tak mi napíš.''
,,Jasné. Napíšem.''Tak toto ma rozrušilo. Môj najlepší kamoš je niekde v tej búrke.
Obliekol som si bundu a chcel som ho ísť hľadať.
Bol som v chodbe a obúval som sa, keď mi niekto zazvonil na zvonček.
Otvoril som, a nemohol som uveriť vlastným očiam.,,Jack! Ty žiješ!''potešil som sa keď som ho uvidel.
,,Čo sa ti to stalo!?''pozrel som sa na jeho krvavé hánky, nos a jeho bosé nohy.,,Kde máš topánky Jordan!?''
Nic nehovoril. Asi bol DOSŤ opitý, lebo mal oči červené ako jahôdky a musel sa držať aby sa mi nevytrel na chodbe.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ach, Jordan...
Romance,,Ja sa smrti nebojím. Smrť je len cesta na druhý svet. LEPŠÍ svet. Na ktorom sú lepší ľuďia ktorým môžeš dôverovať a ktorí ti nepodrazia nohy.''otočil sa a odišiel