YOU TURN ME ON

1.2K 30 0
                                    

Začala som sa ometať, a keďže ja som ležala na chrbáte, a on ma držal nohami aby som nekopala, nechtiac som ho medzi ne kopla kolenom.

,,Oúúú!!!!''zajajkal a ľahol si od bolesti na mňa.
,,Prepáč...'' chechtala som sa a pohladkala som ho po hlave.
Zobrala som si ju do dlaní a pozrela mu do očí.

,,Nemáš do mňa vŕtať...''
,,OK. Pochopil som. Takže teraz mám ísť preč?''pohladil ma po líci a pomaly sa posúval bližšie.

O chvíľu boli naše pery spojené a začal ma pomaly bozkávať.
Najprv ma bozkával na pery, no potom sa presunul na krk, a mne sa postavili všetky chlpy na tele.

Po pár minútach si sadol a ja tiež.
Zatlieskal a svetlo sa zhaslo.
,,Nevedela som že máte svetlo na tlesknutie.''
,,Dal som ho sem nainštalovať práve kvôli takýmto situáciam...''

Začala som mu vyzliekať tričko, a pritiahla som si ho k sebe. Pomaly mi začal šmátrať po zadku v nádeji že najde plandavé tričko. Avšak nevedel, že ho mám zapravené...

[Jordan]

Konečne. Nehovorím že som nadržaný, no bál som sa že keď už spolu nespíme, bere ma ako kamaráta.
Začala mi vyzliekať tričko a ja som chcel tiež, no mal som problémy.

Podarilo sa mi jej ho dať dolu, ale bál som sa že sa Tom alebo Tanya zobudí, pôjde sa napiť, a uvidí nás ako to tu robíme...

Pre istotu som zobral Han na ruky a odniesol som ju hore do izby. Zamkol som a dal som ju sadnúť na postel. Zhasol som a zastrel žalúzie. Prišiel som k nej a pohladkal som jej tvár.

Chytila mi ruku a začala mi rozopínať opasok. Dala mi dole nohavice a ľahol som si na ňu.

Začala mi šmátrať mo tele a potom po rozkroku.
,,Chech...''
,,Čo sa smeješ?''
,,Vzrušuješ ma Papulka...''vyškeril som sa.
Pritiahla si ma k sebe a pokračovali sme. Chytil som jej nohy a stiahol som jej legíny a spodné prádlo. Stiahol som si svoje

spodné prádlo a vsunul som jej ho tam.
A tak sme pokračovali celú noc...
V niektorých situáciach som som si myslel že umrem...

Ach, Jordan...Onde histórias criam vida. Descubra agora