[Jordan]
Cesta bola strašná, takže som bol rád, že sme už konečne pristáli...
Na letisku v Cannbere na nás čakali poručík Johnson a generál Lukovič.
,,Zdravím generál. Poručík,...''zasalutoval som obom.
,,Zdravím. Vy ste tí pešiaci zo Sydney?''pozrel sa na mňa, Lolu a par ďalších vedľa nás.
,,Áno pane!''dal som sa do pozoru.,,Pohov. Vidím, že to s vami pán Bellow bude ľahké... Máte dobré vychovanie...''pousmial sa generál Lukovič.
,,Ďakujem pane!''vykríkol som v pozore.
,,OK. Takže teraz všetci. Nastúpte do lietadla.''ukázal poručík na vojenské lietadlo.
Toto lietadlo nás má doviesť do tábora neďaleko Cannbery.
Nastúpil som, a lietadlo o pár minút vzlietlo.
Cestou sa ku mne prihovoril jeden z pešiakov, čiže mojich nových spolubývajúcich a spoluvojakov.,,Ahoj ''Jack'',''pozrel sa na menovku na mojej bunde ,,takže ty si zo Sydney že?''
,,Ehm. Ahoj ''Lucas'' áno. A ty? Odkiaľ si?''
,,Ja som z Western river. To je ďaleko na juhu Austrálie.''A takto sme sa rozprávali celú cestu.
Dostali sme sa až ku vymieňaniu tel. čísel.
Vystúpili sme na našom tábore.
Vystúpil som z lietadla a zvalil sa na zem.,,Ááááááh...''skrúcal som sa na zemi, a asi som stratil vedomie.
Prebral som sa vo vojenskej ošetrovni.
[Lucas]
Celú cestu som sa bavil s Jackom. Hovorili sme si o sebe všetko. Povedal mi o jeho priateľke Han, o jeho sestre, a jeho živote...
Je to fajn chalan. Vystúpili sme z lietadla a hodili si tie ťažké batohy na chrbát. Jordan vystúpil hneď po mne a vtedy sa to stalo.,,Ááááááh...!!''zvalil sa na zem. Myslel som si, že ho zlomil len ten tonový batoh.
Chalani sa okolo neho zhŕkli, a ja som len čakal, keď sa zodvihne.Chalani sa snažili ho s tým batohom pretočiť, aby ho to nerozpučilo.
Lenže Jack sa nepreberal.
Zaniesli sme ho na ošetrovňu a lekár ho hneď ošetril. Zistil som že máme spoločný stan, a tak som mu vybalil veci.[Jordan]
Prebral som sa, a nadomnou boli sestričky.
,,Už sa preberá.''zašepkala jedna a pohladila ma po čele.
,,Kde to som? Čo tu robím?''
,,Pán Bellow. Obávam sa, že moc fajčíte...'',,Ako to myslíte?!''poškriabal som sa po hlave.
YOU ARE READING
Ach, Jordan...
Romance,,Ja sa smrti nebojím. Smrť je len cesta na druhý svet. LEPŠÍ svet. Na ktorom sú lepší ľuďia ktorým môžeš dôverovať a ktorí ti nepodrazia nohy.''otočil sa a odišiel