12

2K 73 1
                                    

Bola mi už zima, a tak som vyšla z vody von, a Jordan za mnou.
Sadli smesi znova na tú hojdačku. Klepala som sa.

,,Je ti zima?''spýtal sa s jemnou starosťou.
,,A-a-a-áno bŕŕŕ...''zachvela som sa.
,,Počkaj tu.''dopovedal a vbehol dovnútra.
Ja som sa zatiaľ uistila že nás ''niekto'' a tým nyslím Lolu nesleduje.

O pár minút sa Jordan vrátil späť. Doniesol mi jeho koženú bundu a horúci čaj.
,,Nech sa ti páči. Aby ti nebola zima, a aby si mi neprechladla princezná navlásku.''divne sa uškrnul, a o pár minút sme sa na tom začali obaja smiať.
On sa smial na tom, že som vyzerala ako zmoknuté kura, a ja na tom jeho ustarostenom výraze.
Ten jeho smiech. Zahrieval mi s ním moje srdce, ktoré netúžilo po ničom inom, len aby sa tento moment nikdy neskončil.

,,Je s tebou sranda Han.''pousmial sa.
,,Tak ty mi už dávaš prezývky?''spýtala som sa ho.
,,Á toto je moja obľúbená pesníčka...''vyhŕkla som zo seba.
,,Ideme?''spýtal sa s tým jeho úškrnom.
,,A kam?'' nechápala som.
,,No tancovať.''nestihla som nič povedať a už ma ťahal medzi ľudí na parket. Začala som tancovať ako o život. Po jeho boku. Neustále sa mi pozeral do očí a ja jemu.


,,Woááh!!!''rozliehal sa krik ľudí spojený potleskom.
Jordan si ma v tej tme tom dave a blikajúcich svetlách pritiahol ku sebe a pobozkal ma tak, ako ešte nikdy nikdo.

Všade bolo veľa ľudí ktorí sa tak okolo nás blízko obšmietali že sme boli nutení tlačiť sa na seba, a ja som sa ho dotýkala celým mojím telom. Jeho oblečenie bolo mokré ako to moje, ale jeho telo ma príjemne zahrievalo.

Zrazu sa odtiahol a ja som ho silno objala. On mi objatie oplatil, a ja som sa cítila tak štastná...

Ach, Jordan...Where stories live. Discover now