[Jordan]
,,I'll make it do it!''dospievala Han a Tom vypol soundtrack.
,,Woaaah!!!!''začali sme všetci tlieskať...
,,Jordan! Tom! Boli ste úžasní!!!!''vychválila nás Han.,,Aj ty si bola úžasná! Han veď ty môžeš byť speváčka!''skríkli sme naraz spolu s Tomom.
,,Platíš mi kofolu!''povedal skôr ako ja Tom.Obaja sme ju silno naraz objali...
,,Toto bude šupa!''skríkol som, a vtom Han zavolal Martin náš spolužiak... Moc sa mu páči... ,,Počkajte hneď som tu...''vybehla z chatky...[Hanna]
Z ničoho nič mi zavolal Martin...
,,Čau slniečko!,''to je moja prezývka. Ja som slniečko a on je Wasabi... (Preto, lebo sa raz v škole okidal wasabi omáčkou...), ,,ako prázdninuješ?'',,Super. Momentálne sme u Jordana na chate. A mimochodom. Vedel si o tom, že je Jordan spevák a má kapelu?''
,,Áno. Ty nie?''nechápal.
,,Nie. Až dnes som zistila že...''
,,....Áááaaaaaauuuuu!!!!......'' ,,Nehýb sa Jordan!!!!''ozvalo sa z kuchyne...Šlo mi srdce vyskočiť z hrudníka... Moc som sa zľakla...
,,Čo sa deje?!''zľakol sa Wasabi z telefónu...
,,Neviem. Počkaj idem sa pozrieť....''triasli sa mi kolená...Pomaly som kráčala ku otvorenému kuchyňskému oknu.
Nakukla som.
,,Jordan? Si...''
,,Áu! Tom! Nerob! To štípe!!''syčal Jordan, lebo mu Tom dezinfikoval diery na ušiach. To sa niekedy stáva že sa niekomu z naušníc zapália uši...,,Jordan. Ak nechceš aby ti uši museli odrezať, tak sa nehýb. A čo mám hovoriť ja s mojimi dierami?''ukázal na svoje tunely v ušiach.
Jordan zmľkol a ďalej zarýval nechty od bolesti do stoličky...
,,Haló! Slniečko! Si tam?''ozval sa z mobilu Wasabi.
,,Áno. To bol Jordan. Dnes si dal prepichnúť uši a Tom mu ich práve desinfikuje...'',,Ahá... Tak to mnohé vysvetľuje... Počkaj. Aj ja mám novinku. Počkaj pošlem ti gif...''zrušil hovor.
,,No. Čo je na mne nové?''napísal mi.
,,Hmmm... Neviem. Si krajší, len čím to je...''zachechtala som sa.
,,Ha ha ha. No čo?
,,Už viem. Máš prefarbené vlasy?''
,,No jasné ty tupelo...:-) :-* ;-) ''
,,Dobre. Prepáč, no už musím končiť... Musím ísť kriesiť Jordana...'':-)
,,Tak čau Slniečko:-* ...''
YOU ARE READING
Ach, Jordan...
Romance,,Ja sa smrti nebojím. Smrť je len cesta na druhý svet. LEPŠÍ svet. Na ktorom sú lepší ľuďia ktorým môžeš dôverovať a ktorí ti nepodrazia nohy.''otočil sa a odišiel