70

800 33 0
                                    

,,Ahoj synček môj! Budeš mi móóóóó...''stískala mi mama líca, ,,...óóóóóc chýbať.''
,,Aj ty mne mami.''poobíjmal som ju.
,,Ahoj synak. Drž sa.''postískal ma aj otec v medvedom objatí.
,,Ahoj tuleň.''usmiala sa Tanya a pobozkala ma na líce.
,,Čau brácho.''usmiala sa moja staršia sestra spolu s jej manželom a mojim synovcom a neterou.
,,Ahoj strýko Jack!''objali ma.
,,Čus.''usmial sa Tom.

Pomaly som sa začal presúvať s kuframi  k lietadlu.
Neustále som sa obzeral. Na koho som čakal? Možno na zázrak. Možno na Han. Možno na jej objatie a mäkké pery čo sa prídu so mnou rozlúčiť. Každopádne, nikto neprišiel.
Ostal som sám. Neviete si ani predstaviť, ako som sa cítil.
Bolo to sklamanie,strach a smútok zároveň.
Odišiel som teda do lietadla.

***

Prišli sme do tábora.
,,Aaaaa!!!!! Kto sem prišiel!?''ozval sa spoza mňa známy hlas.
,,Lucas! Čau brácho!''objal som ho.

,,Zas sme tu. My sa hádam mimo výcviku ani nestretneme.''pousmial sa a odniesol mi tašku.

***

,,Pooooozor!,''všetci sme sa dali do pozoru, ,,taaak vy banda lenivá, vy sráči! Ste sa doma počas dovolenky ulievali čo?!
Na príklad ty Bob! Špekov ti moc neubudlo! Načo si sem potom prišiel čo?!''
Kričal dôstojník.

,,Takže. Ako na rozcvičku, dáme dvadsať kolečok okolo tábora. A nechcem vidieť šuchtanie! A zajtra vás čaká taká hra kt. Sme si pre vás s generálom pripravili. Takže pohyb! Makáme! Makáme!...''škriekal.

Umierali sme.
Po behu bola rozcvička a potom sme mali teóriu. Rozprávali nám ako odistiť granát, rozložiť a zložiť zbraň, čo robiť v prípade, že sa niekto zraní a pod.
Ani neviem ako a bol večer.
Ľahol som do postele a v momente som bol kaput.

Ach, Jordan...Where stories live. Discover now