A szívem ütötte a kétszázat...másodpercenként. Megtudtam, hogy együtt alszom Yoongi-val a szobájában. Próbáltam lebeszélni róla, hogy jó nekem a kanapé, de három perc után beláttam, hogy nem szeretnék meghalni attól a pillantástól és inkább beleegyeztem. Felvittem a táskámat a hálójába és vettem egy mély levegőt. Azonnal megcsapta az orromat az illat, ami körbelengi mindig a férfit is. Olyan, mint amikor nem tudod, miért szagolgatsz órákig valamit, de annyira jó, hogy már csak azért sem tennéd le.
- Szeretnél zuhanyozni? - Kérdezte Yoongi.
Felé fordultam és elmosolyodtam.
- Zuhanyoztam, mielőtt jöttem - Válaszoltam.
Hála a magasságosnak, volt annyi eszem, hogy nem itt kellett elintéznem. Yoongi csak bólintott egyet.
- Én megyek, addig nyugodtan öltözz át - Mosolygott rám.
- Oké - Bólintottam.
Ő felkapott egy alsónadrágot a szekrényéből és elhagyta a szobát. Egyetlen alsó? Ugye nem csak annyiban akar mellettem aludni? Vagyis itthon van, nyilván nem mondhatom meg neki, hogy miben aludjon, mert én vagyok a vendég, de... egyetlen boxer?
Sóhajtottam és kinyitottam a táskámat. Kivettem belőle a szürke, hosszú és régi pólót, amit már gőzöm nem volt, honnan szereztem, de évek óta az volt a háló pólóm. Kihalásztam még egy bugyit és sietősen vetkőzni kezdtem, hogy meggátoljam a lehetőségét annak, hogy Yoongi hiper gyorsasággal fürdik és meglát ruha nélkül. Tudom, hogy ez majd be fog következni és ha nem lennék ennyire gátlásos, akkor már most meztelenül várnám az ágyán. De mivel ilyen vagyok, ezért remélem, hogy előbb megugrunk néhány lépcsőfokot és csak utána következik be ez a nagy ugrás.
*Yoongi POV*
Folyt rám a langyos, de majdnem hideg víz. Kezeimmel a csempén támasztottam és hagytam, hogy a nyakamra csobogó víz lefolyjon az arcomon és a felsőtestemen is. Csak hozzám bújt a film alatt és mi történt? Nem mondom ki, hogy mi történt. Ennyire, de ennyire akarom már. Hiányolom a szexet és már hetek óta nem csináltam senkivel, nehogy megcsaljam őt. Ilyen nehéz lenne egy kapcsolat ebből a szempontból? Felrobbanok!
Levezettem a kezemet saját magamon és majdnem felnyögtem hangosan, már attól is, hogy a saját kezemet megéreztem. Megalázó, és szerencsére az elmúlt hónapokban vagy években egyszer sem fajult odáig a dolog, hogy saját magamról kellett, hogy kezeskedjek, de tudtam, hogy ha most ezt nem lépem meg, akkor éjszaka olyat teszek, amit nagyon meg fogok bánni és Yoora-t sem szeretném sem elijeszteni a vehemens, várakozni képtelen személyemmel, sem bántani nem akarom vagy megsérteni. Így hát muszáj valamit valamiért, ha nem akarok tényleg kidurranni, mint egy túlfújt léggömb.
------
*Yoora POV*
Lehunytam a szemem, de nem tudtam elaludni. Feszült és zavart voltam a helyzet miatt, hogy más ágyban vagyok, ráadásul nem egyedül. Yoongi egyetlen egy alsónadrágban jelent meg a szobájában, még kissé vizes hajjal a zuhanyzástól, amitől szemérmetlenül végignéztem. Mi történt velem, azt nem tudom, de kertelés nélkül néztem végig a szinte meztelen testén, ahogy belépkedett a szobába és megkerülve az ágyat a saját részére sétált.
- Tetszem? - Kérdezte mély és reszketeg hangon, amikor felmászott a matracra.
Zavarba jöttem és hirtelen elkaptam a tekintetem róla. A hátamon feküdtem, így a másik oldalra fordítottam a fejem, mint ahol Yoongi volt. Lehunytam a pilláimat és nyeltem egyet a tudatra, hogy éppen mit csináltam. Oké, láttam már őt félmeztelenül, nem olyan nagy kaland már, holott még mindig észveszejtő teste van. De most egyetlen alsóban készült egy ágyban aludni velem.
YOU ARE READING
A babysitter /BTS_SUGA/
FanfictionYoora egy olyan átlagos lány, akinek átlagos szükségletei vannak, amihez természetesen pénz kell. Hogyan is tudná legkönnyebben ezt megszerezni egy olyan húsz éves lány, aki imádja a gyerekeket, mint babysitterkedést vállalni a közelben? Kap egy nag...