64.

3.7K 263 1
                                    

Hangosan sóhajtottam, ahogy a háló pólóm lassan megemelkedett és ismételten alig volt rajtam pár percet fürdés után, mielőtt újból a földre került volna. Yoongi nem bírt magával és így vasárnap estére is betervezett még egy jó, fárasztó akciót kettőnkkel. Nem bántam, hiszen pénteken is megtörtént, majd hazamentem és Yoongi szombat délután átjött, végül ott aludt és ismételten megtörtént és most vasárnapra megint én jöttem át hozzá és nagyon úgy tűnik, hogy megint történni fog valami. A testem egyre jobban hozzászokott a férfi érintéseihez és a méreteihez is, így egyre könnyedebben tudtunk nekikezdeni az eddig fájdalmas szeretkezésekhez. Ráadásul nem csak kezdtem hozzászokni, de rendszerint sóvárogtam minden érintése után. Így, hogy egész hétvégén gyakorolt velem és tanítgatott, új dolgokat mutatott és bevezetett mindenféle új dologba, egyre inkább elképzelhetetlennek tartottam a napjaimat nélküle, hogy ne érintsen meg, ne simogassa végig az egész testemet, ne csókoljon végig mindenhol és ne szeretkezzünk. Már értem, hogy a legjobb barátnőm is miért van ennyire oda, hiszen tényleg fantasztikus, ráadásul Yoongi-val még jobb, hogy tudom, csak nekem tartogatta magát eddig és csak egymással csináljuk, nem jön közbe még egy nő vagy kettő..

- Babygirl - Suttogta a számra Yoongi, amint visszatért a melleimről.

- Hm - Válaszoltam neki erőtlenül.

Már nem is tudtam igazán, hogy fáradt vagyok e, hiszen biztos voltam benne, hogy ha most egy percre eltávolodna tőlem, azonnal el tudnék aludni, viszont annyi adrenalin volt bennem és annyira epekedtem minden mozdulata után, hogy akár órákig képes lettem volna még fent maradni, hogy érezhessem az ujjait és a csókjait a testemen.

- Valami újat csinálunk ma - Közölte és egy féloldalas mosolyra húzódott a szája. 

Lehajolt és a nyakamra csókolt, mielőtt újból a szemembe nézett volna. Ideges lettem és agyon izgultam. Beharaptam az alsó ajkam és vártam, hogy ezúttal milyen ötlettel áll elő számunkra. Minden egyes alkalommal, amikor ilyeneket mondott, elfogott egy kisebb pánikroham, hiszen berezeltem, hogy nem tudom teljesíteni a kérését vagy béna leszek és elrontom az egész esténket. Nyeltem egyet, de tartottam a szemkontaktust, várva, hogy mit fog mondani.

- Eddig tökéletesen követted az utasításaimat - Közölte, majd lehajolt egy gyors csókra. - Ügyes voltál.

Halványan elmosolyodtam és fogadtam a következő csókot.

- Úgyhogy ma azt akarom, hogy te mondd meg, mit szeretnél - Adta az utasítást halkan.

Kikerekedtek a szemeim és megakadt a levegőm. Lassan megingattam a fejem, hogy én ezt nem csinálom. Lehet, hogy látta, érintette és ízlelte a testem minden egyes szegletét, de akkor is túl szégyenlős vagyok ehhez. 

- Ne pánikolj be! - Sóhajtott és elsimított egy pár hajszálat a homlokomból. - Nem nehéz.

Halkan felnevettem és továbbra is nemet intettem a fejemmel. Yoongi a teljes testsúlyát rám eresztette és mivel már ő teljesen meztelen volt és engem is csak a bugyim takart, hatalmasat sóhajtottam az érzésre az egész testem felületén. 

- Látod? Élvezed - Mosolygott le rám.

Végigsimított a felkaromon, majd az oldalamra vitte az ujjait. Lehajolt és a számra tapadt, majd kérdés és engedélykérés nélkül hatolt be az én térfelemre, hogy éhesen és buzgón csókoljon meg. Közben ujjai egyre jobban és jobban mélyedtek a bőrömbe, ahogy próbálta lefogni a csípőmet a nem kívánatos mozgástól, nehogy jobban elveszítse a fejét, amíg nem fejezte be, amit akart.

- Irányítani jó - Lehelte a számra, miután elvált tőlem. - Nem szoktam senkinek megengedni ezt, de most különösen szeretnélek látni, ahogy te csinálod.

Vettem egy mély levegőt és halkan nyögtem, ahogy a karjai erősen toltak bele a matracba, amint megpróbáltam megmozdítani a csípőmet, hogy még többet érezzek belőle.

- Ha irányítasz, te mondod meg, mikor engedjelek el, hol és hogyan érjek hozzád, hol csókoljalak meg és mikor csináljam azt, amit te szeretnél - Közölte reszketeg hangon, ahogy már az ő csípője is előre-előre alkart lendülni.

Vettem egy mély levegőt és lehunytam a szemem. Igen, ez mind nagyon jól hangzik, hiszen akkor mondhatnám neki, hogy most azonnal engedjen el, vegye le a bugyimat, mert az az utolsó darab, ami még meggátol abban, hogy teljesen meztelen legyek és tökéletesen élvezhessem minden egyes részletét Yoongi-nak. Mondhatnám, hogy simítson végig rajtam, ahogy szokott, miközben könyörtelenül csókol, hogy elterelje a figyelmemet a legkisebb fájdalomról is, amit az ujjaival vagy magával okoz nekem. Mondhatnám, hogy csinálja lassan, megmutatva, hogy vigyáz rám, de az sem baj, ha bevadul, hiszen úgy egy idő után még jobban élvezem én is és neki sem kell visszafognia magát. Mondhatnám, de én nem tudom kiejteni ezeket a számon. Nem tudom őt utasítani ilyen dolgokra, mert még a fejemben is ahogy végiggondolom ezeket, szinte szégyent érzek saját magamtól.

Yoongi eleresztette a csípőmet és szinte másodpercek alatt úgy tépte le rólam a bugyimat, hogy azt hiszem, hallottam reccsenni az anyagot, sőt, még én is lejjebb csúsztam az ágyon attól a heves mozdulattól. Fölém mászott és komoly arccal nézett rám. 

- Babygirl, szeretném hallani a hangod - Kérte. - Mondom, hogy soha, senkinek nem engedtem meg, hogy megmondja, mit csináljak az ágyban, neked meg könyörgöm.

Belefúrtam a fejem a párnába és feljebb löktem a csípőmet, kiélvezve a szabadságot, amit az ujjai satuszorítása után éreztem. Mind a ketten felhördültünk a meggondolatlan cselekedetemtől.

- Megteszed nekem? - Suttogta a fülembe, aztán hagyott egy apró csókot a hallókán mögötti érzékeny területen. - Vagy csináljuk úgy, ahogy én akarom, de nem vagyok benne biztos, hogy ilyen kevés szeretkezés után te azt élveznéd.

Hangja szinte morogva érkezett el hozzám, ahogy nem mérges volt, csak egyre türelmetlenebb. Én sem bírtam már sokáig, szinte lüktetett a testem, hogy megkapja a napi adagját a férfiból. Át kell lépnem a határaimat, vagy engedem Yoongi-nak, hogy azt tegyen velem, amit akar, de én sem vagyok benne biztos, hogy sírás és hatalmas fájdalmak nélkül kibírnám. Nyeltem egyet és belenéztem a fölöttem lévő sötét szemekbe. A kezemet a csuklójára tettem és az én vezényletemmel simítottam végig az ő kezét a felsőtestemen, amíg el nem értem oda, ahová szerettem volna. Ki még nem bírtam mondani, ez volt minden, amit tenni tudtam. Yoongi halványan elmosolyodott és végigsimított az érzékeny nőiességemen, ahová a kezét vezettem.

- Halljam - Lehelte a számra, töretlenül akarva, hogy kinyissam a számat.

Halkan nyögtem, miközben élveztem a finom munkáját.

- Csókolj meg! - Utasítottam halkan, de erélyesebbre sikeredett a hangom, mint azt gondoltam.

Ennyi egyenlőre elég volt, egy ilyen bemelegítő utasítás. Yoongi örömmel tapadt a számra és csókolt meg éhesen. 


A babysitter /BTS_SUGA/Where stories live. Discover now