A forgószékben ültem már vagy két órája és kezdett zsibbadni a fenekem, de még mindig nem végeztem. Felhúztam törökülésbe a lábaimat, ami a szűk hely miatt nem volt egyszerű dolog, de végül a térdeimet a karfára támasztva egész kényelmesnek bizonyult. A vastag könyvet a keresztbe tett lábaimra tettem, míg kezeimmel csak a lapok sarkát fogva olvasgattam a hosszú és bonyolult sorokat. Mély levegőket vettem, amikor többször kellett elolvasnom a mondatokat, annyira hosszúak vagy értelmetlenek voltak.
Az ajtó kinyílt, mire én felkaptam a fejem. Yoongi halkan belépett rajta és becsukta maga mögött az ajtót. Az ágyához lépett és leült rá, majd szimplán elterült háttal az ágyneműjében. Mosolyogva figyeltem, ahogy látványosan unatkozik. Én megmondtam neki, hogy attól, hogy itt tanulok, semmivel sem lesz jobb, ugyanúgy nem fogunk tudni együtt lenni, ha csak egy közös tévézésről van is szó.
- Aludnál? - Kérdeztem tőle, elszakadva egy kicsit a bosszantóan körülményes olvasmányomtól.
Yoongi sóhajtva az oldalára fordult és felkönyökölt, hogy jobban lásson engem. Én is felé fordultam a székkel, hogy szemben legyek vele.
- Ahhoz sötét kell, akkor pedig nem tudsz tanulni - Ingatta a fejét a tenyerében, amin támasztotta magát.
- Kimehetek a konyhába tanulni, ha fáradt vagy - Ajánlottam.
Ő csak mosolyogva megrázta a fejét, majd visszahuppant a matracra.
- Hogy van ennyi energiád tanulni? - Sóhajtotta. - Már vagy három órája csinálod.
Halkan felnevettem és megrántottam a vállam.
- Tudom, hogy ha nem csinálnám, nem tudnék levizsgázni - Feleltem az indokaimat a sok tanulásra.
- Hülyeség - Sóhajtott. - És nem lesz még elég?
- Még egy oldalam van és végzek - Közöltem vele és már én is boldog voltam, hogy az elmúlt két órában sikerült harminc oldalt elolvasnom és értelmeznem.
- Mennyi idő? - Kérdezett vissza.
- Tíz perc - Feleltem saccolva az időt. - Mondtam, hogy ha átjövök, ugyanúgy fogsz unatkozni.
Visszahajtottam a fejem a könyv fölé és folytattam az olvasást, hogy tényleg minél előbb végezzek, mert már este kilenc felé járt az idő és már én is jócskán elálmosodtam a reggeli bébiszitterkedés és a délutáni egyetem miatt, nem beszélve a sok órás, monoton tanulásról. Szerencsére már átvettem a pizsamául szolgáló, bő pólómat egy bugyival, így legalább ha végzek, már csak egy lépést kell tennem és beborulni az ágyba, ennyi. Ébresztőt állítottam magamnak, a könyveimet elraktam, amikre szükségem lesz másnap, más teendőm meg nincsen.
*Yoongi POV*
Annyira aranyos volt, ahogy koncentrált. Nem bírtam levenni róla a szemem, ahogy lehajtott fejjel olvasta azt a vastag könyvet, amit már órák óta nem tett le. A szemei cikáztak a sorok között és néha összehúzta őket, ahogy értelmezni próbálta az olvasottakat. Szája nem mozgott, csak néha nyalta meg az ajkait, nehogy kiszáradjanak. Már átvette az alvós cuccát, ami nagyon jól állt neki. Eddig azt hittem, hogy a kevés és feszülős ruha az, ami beindítja egy férfi agyát, de sokkal jobb, ha egy kinyúlt pólóban és egy piros bugyiban ül a szobádban az egyén. Mert ahogy törökülésben ült, akárhogy a könyve eltakarta őt, éppen, hogy, de kilátszott a piros bugyija a felhúzott lábai miatt. Megnyaltam a számat és vettem egy mély levegőt. Nem szabad erre gondolnom, még akkor sem, ha mindennél jobban hiányzik már egy kis ágytorna. Vissza kellett fognom magam miatta és magam miatt is, ha egyikőnknek sem akartam rosszat vagy kellemetlent. Így is olyan nehéz volt legutóbb is, amikor mellettem feküdt. Bár előtte sikerült kicsit lecsapolnom magamból a gőzt, az a csók és ahogy ettől is megvonaglott alattam, nagyon megnehezítette a dolgomat. Ahogy a puha mellei nekem nyomódtak, egyszerűen éreztem, hogy már a csókot is elég éhessé varázsoltam és örültem neki, hogy Yoora ilyen könnyedén vette és még élvezte is a vehemens mutatványunkat, de már nem bírtam ki, muszáj voltam belevájni az ujjaimat az oldalába. Ezzel egyrészt őt is lefogtam a további nemkívánatos mozgolódásoktól és a saját izgalmamat is levezettem egy kicsit.
Felültem az ágyon, mire a mozgás felkeltette a lány érdeklődését és felnézett a könyvből. Halványan rám mosolygott, de azonnal vissza is húzta és egy kérdő arc fogadott, amikor előre dőlve megragadtam a székem karfáját és magam elé gurítottam. Szétnyitottam a lábaimat, hogy a szék lába kényelmesen be tudjon állni, amíg az ágyam széle meg nem állította. Yoora lábai a mellkasomnál álltak, íg már nem láthattam a piros fehérneműt, de még izgatóbb lett, ahogy a meztelen lábai szinte a felsőtestemet nyomták.
- Yoongi, mit..
Nem fejezte be a mondatot, mert megfogtam a könyvet az ölében és lassan összecsuktam. Letettem az ágy végébe és egy halvány mosollyal nyugtáztam a saját tettemet.
- Majd holnap befejezed az órád előtt - Mondtam.
Felemeltem a kezeimet és a tenyereimmel a lány térdére merészkedtem. Ez az egyszerű mozdulat is libabőröket eredményezett a combján, amit mosolyogva néztem. Ujjaimmal feljebb merészkedtem és végigcirógattam az apró dudorokat a lábán, esélyt sem adva nekik, hogy elmúljanak, hiszen a lágy érintésemmel minduntalan újabb és újabb hidegrázásokat okoztam Yoora-nak.
- Yoongi - A hangja halk volt és kissé ideges.
Apró kezeit az én kézfejemre tette, hogy megállítsa a kezemet. Tenyereim a combján hevertek, ujjaim pedig már jócskán a belső combján és közel a legféltettebb kincséhez pihentek. Felnéztem Yoora szemébe és szembe találtam magam egy kérdőn, kíváncsian, de leginkább még felkészületlen szempárral. Rámosolyogtam.
- Nyugalom - Suttogtam kettőnk közé, hogy lenyugtassam. - Nem csinálok semmi olyat, amit nem engedsz meg.
Egy másodpercig csak nézett, hogy elhiggye e, amit mondtam, végül bólintott egyet. Lassan felemelte a kezeit az enyémekről, újból szabad utat engedve ezzel a simogatásaimnak. Yoora csak lehajolt én pedig elé mentem, hogy egy csókban találkozzunk. Szája puhán nyomódott az enyémre és szinte gond nélkül engedte be a nyelvemet, ami már nem tudott a saját helyén megülni. Lassan csókoltam, miközben kezeimet újból megindítottam a lábán, vigyázva, hogy ne menjek túl messzire. Visszahúztam a tenyeremet a térdére és végigszántottam az ujjaimmal a vádliján, ameddig a keresztbe tett lábai engedték, aztán visszavonszoltam a meleg kezemet az útján. Éreztem, ahogy kicsit visszavonul a csókból, ugrásra készen, amint a combjaihoz értem az ujjaimmal. Megelőzve, hogy ne szakítsa meg a csókunkat, bal kezemmel felmerészkedtem a tarkójához és beletúrtam a hajába, ezzel húzva őt közelebb magamhoz. Magamnál is tudtam tartani, amíg ujjaim ugyanúgy simogatták a meztelen lábát és immáron csak halkabb sóhajokat kaptam a csókunk közben, amik nyugtázták az érintéseimet és a tudomásomra adták, hogy a lány mennyire élvezi őket. Legalább annyira, amennyire én voltam már megint bajban az alsómban csupán attól, hogy hozzáértem.
YOU ARE READING
A babysitter /BTS_SUGA/
FanfictionYoora egy olyan átlagos lány, akinek átlagos szükségletei vannak, amihez természetesen pénz kell. Hogyan is tudná legkönnyebben ezt megszerezni egy olyan húsz éves lány, aki imádja a gyerekeket, mint babysitterkedést vállalni a közelben? Kap egy nag...