63.

3.9K 266 23
                                    

Nyulaim, lassan ennek a sztorinak is a végére érünk, el sem hiszem, hogy ilyen gyorsan megírtam :D Hála nektek, mindig kíváncsiak voltatok az újabb részekre, ezért igyekeztem gyorsan hozni őket, egymás után és remélem, hogy az elkövetkezendő sztoriknál is ennyire aktívak lesztek <3 A kérdésem a következő: Nagyon sokan szavaztatok VKook sztorira, viszont sok üzenetet kaptam, hogy nem szeretnének két fiúval olvasni, mert ez zavaró számukra. Az ajánlatom: Jungkook sztori újból vagy váltsunk got7-re? Ismételtem kommentekben és üzenetekben szeretném a válaszaitokat, hogy olyan írhassak, amire kíváncsiak vagytok a legtöbben! <3

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fáradtan estem be Yoongi lakására késő délután. Reggel ismételten Haru-val kezdtem a napomat és utána az egyetemen rostokoltam majdnem ötig. Yoongi felhívott, hogy nincs e kedvem átmenni hozzá, péntek lévén, hogy egy kis időt tölthessünk együtt, hiszen másnap úgysincs egyikőnknek sem semmi dolga. Beleegyeztem, de előtte haza kellett ugranom ruháért, mert csak az iskolai holmim volt nálam, mert nem úgy készültem, hogy utána hozzá jövök. 

- Szia - Mosolyogtam rá, amikor végre elengedtem a testsúlyomat és leestem a kanapé puha párnáira.

- Babygirl - Köszöntött a becenévvel, amire le kellett hunynom a szememet és vettem egy mély levegőt.

Halványan elmosolyodtam, és amikor kinyitottam a pilláimat, akkor egy Yoongi-val találtam szemben magam. Várakozás nélkül tapadt a számra és adott egy üdvözlő csókot, amibe belemosolyogtam.

- Ennyire tetszik? - Kérdezte, amint elvált a csókból.

Felvontam a szemöldököm, ahogy hirtelen nem értettem, mire is érti a kérdését. Kényelmesen elhelyezkedett mellettem a kanapén és egyik kezét átdobta a vállamon, hogy közelebb húzzon magához. Boldogan adtam eleget a húzó karnak és dőltem rá a férfi vállára, hogy kényelmesen el tudjam engedni magam a fárasztó nap után.

- A babygirl - Magyarázta a kérdését nekem, amikor végleg elhelyezkedtem. 

- Hm - Hümmögtem válaszként, mert zavarba jöttem.

Igen, tetszik, mert beindul tőle a fantáziám, ráadásul most, hogy már csináltuk is, az elmém még erőteljesebben mozgatja a fogaskerekeket és már a saját akciónk képeit is a szemem elé vetíti. Így még elviselhetetlenebb a forróság, amit a belsőmben érzek és szinte kedvem támad leteperni a férfit ott, helyben, holott igencsak kezdő vagyok még ilyen téren és gőzöm sincs, hogy ezt hogyan is kellene csinálnom.

- Látom - Nevetett fel halkan Yoongi.

Ekkor érzékeltem, hogy a megszólításra és a gondolataimra ismételten lehunytam a szememet és mély levegőt vettem. Felnéztem a barátomra és szembe találtam magam egy meleg, mélybarna szempárral, amik már engem figyeltek. Szabad kezét, ami eddig az ölében pihent, felemelte és az arcomra simított vele. Halványan elmosolyodtam a puha érintésre és egyre megkönnyebbültebb és boldogabb lettem, ahogy realizálódott bennem, hogy nem csak egy újabb vonal vagyok a füzetében, nem csak egy strigula a listán, hanem tényleg a barátnője, aki mellett lehetőleg ki is tart elég sokáig.

- Szeretnél fürödni? - Kérdezte halkan Yoongi.

- Aha - Sóhajtottam. - Álmos vagyok.

- Jó - Bólintott és a homlokomra adott egy puszit. - Menjél, megyek én is.

Megálltam a mozdulatom közben, ahogy éppen fel akartam tolni magam a kanapéról és lassan a férfi felé fordultam. Jön ő is? Mármint utánam? Yoongi elmosolyodott és megingatta a fejét, ahogy látta a kétségbeesett tekintetemet.

- Mi van? - Kérdezte mosolyogva. - Mit szeretnél még takargatni előttem?

Megköszörültem a torkom és azonnal úgy éreztem, hogy lángba borult az arcom s valószínűleg egy tűzoltó autó gyönyörűen lakkozott, tűzpiros felületére hasonlítok. Lehajtottam a fejem és a tenyerembe temettem az arcom.

- Sötét volt és nem láttál - Motyogtam a tenyerembe. - De most világos van.

A kanapé megmozdult mellettem, de még mindig nem bújtam ki a takaró tenyereim mögül. Felsikkantottam és elkaptam a kezeimet, hogy kapaszkodót találjak Yoongi nyakában, amint egy hirtelen mozdulattal megemelt a díványról. Elszánt volt az arca és az ölébe kapva, könnyed léptekkel haladt a fürdőszobája felé. Nyeltem egyet és vettem egy mély levegőt. Ezt nem úszom meg, az biztos.

- Tegyél le - Motyogtam a nyakába, amint becsukta -vagyis berúgta- a fürdő ajtaját a háta mögött.

- És ha nem akarlak? - Kérdezett vissza.

Aprót dobott rajtam, hogy kényelmesebb fogást találjon magának a testem alatt. Tett még egy lépést, majd leült a fürdőkád szélére. Az ölébe ültetett, mire végre kibújtam a nyaka hajlatából, ahová eddig elrejtőztem. Amint kidugtam az orrom a meleg bőréből, Yoongi mosolyogva kapott a szám után és egy gyors csókot nyomott a számra. 

- Légy jó babygirl és maradj itt! - Ütögette meg finoman a combomat, jelezve, hogy maradjak ülve.

Yoongi hátrahajolt és megnyitotta a vizet, miután bedugta a dugót a kád aljára, hogy lassan megteljen a fehér fürdőkád meleg vízzel. Én nem mozdultam, eleget téve a kérésének. 

- Jó kislány - Mosolygott rám, amikor visszahajolt hozzám.

- Nem vagyok gyerek - Motyogtam mosolyogva és visszahajoltam a nyakába, hogy ne láthassa a piros arcomat.

Az az igazság, hogy mindig is utáltam, ha gyereknek néztek és gyerekesen viselkedtek velem. Akár a mozdulatok, akár a dicséretek, akár a szóhasználat, minden bántotta a felnőtt érzéseimet. Viszont ahogy Yoongi mondta, egyszerre volt ugyanolyan idegesítő, ahogy eddig is, de valahogy kicsit meg is mozgatta a felnőtt agyamat és izgalomba hozott.

- Akkor ne viselkedj úgy, mint egy gyerek! - Szólt rám.

Jobb kezével tartotta a hátamat, hogy ne csússzak le a lábairól, amíg ő még mindig a kád szélén foglalt helyet, baljával pedig megsimogatta a hajamat, akárcsak egy kislánynak. Elmosolyodtam és nyomtam egy csókot a nyakára, amibe belefúrtam az arcom, hogy elbújjak. Yoongi mélyebb levegőt vett és mélyebben túrt a hajamba, ahogy lassan újabb és újabb puszikat hagytam a nyakán.

- Yoora - Szinte morogva ejtette ki a nevemet, ahogy halkan megszólított.

- Hm? - Hümmögtem az egyik csókomba, mire neki végigfutott a hideg a karján.

Mosolyogva eltávolodtam a nyakától és nem néztem a férfira, hanem az engem simogató karjára tettem a tenyeremet és a libabőrökkel megtűzdelt bőrén végigsimítottam.

- Tetszik, amit csináltál? - Kérdezte Yoongi és alig hallottam a lehelt mondatot, ahogy a csobogó víz elnyomta a nyomott hangját.

Megnyaltam a számat és bólogattam, még mindig a karját nézve, ahol a hófehér bőre lassan visszaállt az eredeti, selymes kinézetébe. Yoongi megingatta a fejét és elmosolyodott, ahogy töretlenül bambultam a karjára és mustráltam a bőrét. Végigsimítottam a karján, egészen az ujjai végéig, ő pedig készségesen elém emelte a tenyerét, hogy tartsa nekem, miközben én tanulmányoztam minden egyes részletét. Fel a válláig, majd vissza, az ujja hegyéig, aztán a tenyerére és vissza a felkarjához. Puha volt és meleg, amire még rátett egy lapáttal a gőzfelhő, ami a meleg vízből szállingózva lassan betöltötte a fürdőszobát, kellemes félhomályba taszítva ezzel mind a kettőnket és a cselekedeteinket.


A babysitter /BTS_SUGA/Where stories live. Discover now