59.

3.9K 283 7
                                    

Yoongi hozott magával egy üveg soju-t, amire kerek szemekkel reagáltam, de végül nagy nehézségek árán meggyőzött, hogy igyuk meg, mi bajunk lehet belőle. Végül is, azon kívül, hogy másnap fejfájással küszködve és másnaposan kell majd a húgára vigyáznom és egyetemre mennem, azon kívül semmi. A konyhából előhalásztam két kisebb üvegpoharat és a nappali közepére leültünk a puha szőnyegre. Yoongi kitalálta, hogy játsszunk valamit, és végül a beleszólásom nélkül valami kártyajátékra esett a választása. Tudtam, hogy hallottam már róla és játszottam is párszor, de az már több éve volt és akkor sem voltam benne valami szerencsés. Mindegy, az első kis korty alkohol után már nem számított, úgy játszottam, mintha kedveltem is volna a játékot.

*Yoongi POV*

Ha tudtam volna, hogy ennyire nem bírja az alkoholt, hogy a második pohár felénél már kipirult, akkor sokkal előbb hoztam volna. Yoora vicces és leállíthatatlan így, ilyen állapotban. Alig ivott három kortyot, bár ez a fajta soju igencsak erős, mégis azt hittem, hogy a következő pohárnál a vállamra kaphatom és dughatom ágyba, mert összeesik nekem itt a szőnyegen, ülve. Mosolyogva figyeltem, ahogy ő is nevet a saját hülyeségein és ahogy akolja a kártyákat az asztalra. Nem tudtam, hogy egyáltalán tudja e a szabályokat, de a negyedik körnél úgy tűnt, hogy belerázódott és bár még mindig verhetetlen voltam, Yoora kitartóan rótta velem az újabb és újabb partikat, hogy a következőnél majd ő fog nyerni.

- Ne már! - Nyafogott fel.

Ledobta a kártyáit az asztalra, ahogy kiderült, meglepetésszerűen újból én nyertem a partit. Mosolyogva figyeltem, ahogy hátradobja a fejét és a törökülésbe húzott lábaiban kapaszkodott meg, hogy hátra ne essen. 

- Nyertem - Közöltem vele, ami már egyértelmű volt.

- Még egyszer! - Nézett rám újra egy hatalmas vigyorral.

Félrebiccentettem a fejem és megnyaltam a számat. Végignéztem az elengedett, játékos, gondtalan és valószínűleg részeg énjén és halványan megingattam a fejem. Sóhajtottam egyet és összesöpörtem a kártyákat az asztalon. Szépen sorba rendezgettem őket a kezemben, hogy össze tudjam keverni a lapokat, de közben végig a lányt figyeltem, ahogy a háta mögött támaszkodva figyeli a kezemet és minden mozdulatomat.

- Megint nyerni fogok - Közöltem vele mosolyogva.

Yoora felvezette a ködös tekintetét az ujjaimról a szemembe és ő is elmosolyodott. 

- Most nem - Közölte magabiztosan.

Megálltak az ujjait a kártyák összekeverésében és letettem a kezem a combjaimra.

- Biztos? - Vontam fel az egyik szemöldökömet.

Yoora habozott egy pillanatig, de aztán bólintott, hogy teljesen biztos magában.

- Fogadunk? - Mosolyodtam el féloldalasan.

- Miben? - Kérdezett vissza.

Kicsit a plafon felé fordítottam a tekintetemet, ahogy elgondolkodtam. Mit kérjek tőle? Abban biztos voltam, hogy én fogok nyerni, hiszen nagyon sokat játszottam ezt a játékot, a lány pedig mintha csak pakolgatná lefelé a lapokat és azt sem tudná, merre van arccal. Töltöttem mind a kettőnknek még egy-egy pohárka italt és amíg morfondíroztam magamban, hogy mit is kérhetnék, addig odanyújtottam neki az egyiket. Ő megfogta a poharat és kissé megemelte, hogy szavak nélkül üzenje nekem, hogy 'egészségedre', aztán egyszerre lehúzta az egészet. Megingattam a fejem és követtem a példáját. Tényleg ágyba kell majd vonszolnom.

- Majd kitalálom, ha nyertem - Közöltem vele a fogadás tárgyát.

Yoora felnevetett, én pedig elkezdtem osztani a kártyalapokat kettőnk elé. Igazságosan, semmi csalás, nem, mintha szükségem lenne rá ilyen könnyű helyzetben. Yoora arca komolyba fordult, ahogy felvette a lapjait és szemügyre vette őket. Kezdődhet a játék.

-------

- Nyertem - Mondtam sóhajtva és ledobtam a kezeimből a lapokat, hogy megmutassam neki a nyertes kártyákat.

Yoora ledobta a kezéből az ő lapjait és a levegőbe bokszolt, hogy levezesse a feszültséget.

- Még egyet! - Kérte.

Felvontam a szemöldököm.

- Már ötször volt még egy - Közöltem vele a tényeket. - És ötször nyertem meg a fogadást.

Yoora karba tette a kezeit és kislányosan durcázni kezdett. Én felálltam az asztal mellől és mellé sétáltam. Leguggoltam és jobb kezemmel a hátát fogtam, balommal a térdei alá nyúltam és egy hirtelen mozdulattal megemeltem őt. Yoora kisebbet sikkantott a váratlan mozdulatra, vagy azért, mert az alkoholtól forgott vele a világ, azt nem tudtam. Halkan felnevettem, ahogy felcsimpaszkodott a nyakamba, miközben a hálószobája felé vettem az irányt. Hosszú, megnyújtott léptekkel szeltem a távolságot és örültem, hogy akárcsak én, ő sem lakik hatalmas lakásban, így alig kellett hozzá pár másodperc, hogy az ajtaja elé érjek. A lábammal belöktem a bejáratot és bementem a szobába, karjaimban a lánnyal. Bent félhomály uralkodott, szinte teljesen sötét volt, éppen, hogy a bútorok körvonalát lehetett látni a kinti fényektől és a függöny takarásából. Óvatosan letettem az ágyra Yoora-t, ő pedig kicsit beljebb kúszott, hogy a franciaágya közepén lehessen. Én feltérdeltem az ágyra a lábainál és vettem egy mély levegőt. Négykézlábra ereszkedtem és a két kezemmel megfogtam a lány bokáit, hogy lassan, de erőteljesen széthúzzam azokat. Yoora egy hangosabb sóhajt ejtett meg, miközben én bemásztam a kialakított helyemre és befészkeltem magam a két lába közé. Kezeimmel a teste mellett támaszkodtam és lekönyököltem a matracra, hogy közelebb lehessek hozzá. Éreztem a nehéz légzését, ami hangosan ereszkedett ki a tüdejéből a csendes szobában. Én is mélyen beszívtam a melegnek tűnő oxigént és beletúrtam a lány hajába. 

A babysitter /BTS_SUGA/Where stories live. Discover now