Sóhajtottam egyet, ahogy átváltottam az egyik csatornáról a másikra. Péntek este volt és sehol egy jó sorozat, egy izgalmas film, de még egy értékelhető természeti dokumentumfilm sem volt semelyik nyomorult adón. A legjobb barátnőm ma ismételten bulizni készült, ezért én ismételten egyedül rostokoltam a nappalim kanapéján. Yoongi-val négy napja nem találkoztam, csak telefonom vagy sms-ben beszéltünk egymással, mert most volt valami nagyobb projekt, amire tökéletesítenie kellett a zenéit, ezért jóformán reggeltől estig a stúdiójában gubbasztott és dolgozott, sőt amikor legutóbb átmentem hozzá, akkor is munkából jött, de egész este az otthoni, kialakított stúdiójában dolgozott, így hiába mentem át, nem is beszélgettünk és azt sem tudom, aludt e egyáltalán.
A telefonom megcsörrent, én meg nyögdécselve előre hajoltam, hogy a kezembe foghassam a készüléket. Elmosolyodtam és fogadtam a hívást.
- Yoongi? - Szóltam bele a telefonba.
- Babygirl - Köszöntött ő is.
Hangja fáradt volt és nagyon lestrapált. Legközelebb, amikor találkozunk, az ágyhoz kötözöm és nem engedem ki onnan, amíg nem aludt át legalább egy napot. És most nagyon reméltem, hogy azért hívott, hogy végzett és jön át hozzám vagy én mehetek. Azt mondta, hogy ma van az utolsó napja az egész projektnek és ma értékelik a lemezét az előadónak, amiben ő segédkezett, hogy a polcokra kerülhet e vagy sem. Nagy ugrás volt ez mind az előadó, de Yoongi számára is, hiszen így ismertebb lehet a neve és több felkérést is kaphat nagyobb nevektől, és tudom, hogy ez volt a vágya.
- Végeztem - Közölte unott hanggal a telefonba.
Vigyorogtam és vártam, hogy megkérdezze, hogy melyikőnknél alszunk.
- De a főnök bulit szervezett, hogy megünnepeljük a sikeres lemezkiadást - Hangjából úgy hallottam, ő sem nagyon örül ennek, mert inkább az ágyával randizna egy jó nagyot.
Nekem is lefagyott az arcomról a mosoly és csak bólintottam, bár ezt ő nem láthatta. Tehát ma sem találkozunk.
- Oké - Sóhajtottam a mobilba.
- De holnap szabadnapom van, ha érdekel - Mondta.
Már is kicsit felvillanyozódott a kedvem és visszaszállt a mosoly a képemre.
- Jól hangzik - Válaszoltam neki.
- Akkor délután átjössz? Addig aludni akarok - Motyogta fáradtan.
Elnevettem magam, de kicsivel jobb hangulatom lett és megpróbáltam kiverni a fejemből, hogy ma elmegy bulizni.
- Igen - Feleltem neki.
- Jó - Sóhajtott. - Mennem kell.
- Vigyázz magadra! - Köszöntem el.
- Mindig - Válaszolt, majd letette a telefont.
Ismét sóhajtottam egyet és máris megtelt a fejem rémképekkel, ahogy az összes csaj rámászik a barátomra. Tudom, hogy vagyok neki és ezt nyilván ő is nagyon jól tudja, de ki tudja, hogy ha sokat iszik, akkor mit enged meg magának és a nőknek. Ráadásul már öt napja nem történt köztünk semmi, így ismételten frusztrált lehet övön alul. Ez mondjuk semmi ahhoz képest, hogy több, mint egy hónapig kibírta, sőt, lehet, hogy volt az kettő is, amíg engem végre sikerült behálóznia, de most, hogy újból megkapta szinte minden nap az adagját, visszatért az a vehemens és éhes énje, aki mindig akarja, hogy történjen valami. Remélem, hogy nem fog semmi baj bekövetkezni és nem enged a csábításnak, akármilyen jó nő is legyen az, aki majd ráakaszkodik.
A telefonom újból megcsörrent és utána nyúltam. Megnéztem a hívóazonosítót és fogadtam a hívást.
- Hol szedjelek fel? - Kérdeztem azonnal a legjobb barátnőmtől.
Általában buli estéken mindig azért hív fel, hogy szedjem össze valahonnan, mert csatak részeg és nem tudja, merre induljon haza. De az esetek nagy részében úgyis pasinál köt ki, szóval ez ritka esemény, amikor nekem kell utána rohangálnom.
- Még nem vagyok annyira taccs - Közölte nevetve.
Azért volt már benne jó pár ital, ahogy a hangján hallottam.
- Akkor? - Sóhajtottam.
- Nem jössz el velem bulizni? - Kérdezte.
Felnevettem és azt hittem, hogy viccel.
- Egyedül vagyok, mert a két nyomi nem jött el - Újságolta, hogy az aznapi partnerei nem jelentek meg.
- Úgyis percekig leszel egyedül, mielőtt felszedsz valakit - Tájékoztattam.
Nekem pedig semmi kedvem nem volt azért elmenni partizni, hogy három percig díszelegjek a barátnőm oldalán, aztán én legyek egyedül, mert ő már be is pasizott és le is lépett.
- Ma nem akarok szexelni - Közölte.
- Mi történt veled? - Nevettem fel, hiszen mindig ez a célja a buliknak, ahová megy.
- Női egy hetes áldás - Nevetett fel, ahogy közölte, hogy megvan neki.
Megingattam a fejem és elgondolkodtam. Végül is, legalább nem unatkozom egyedül itthon és ha már Yoongi is bulizik, akkor én is elmegyek egy pár órácskára.
- Egy óra múlva kész vagyok - Sóhajtottam.
- Ott leszek - Visított a telefonba a barátnőm, majd rám is csapta.
Én nevetve feltápászkodtam a kanapéról, hogy zuhanyozzak és elkészítsem magam egy jó kis estére.
Kikészítettem egy fekete szoknyát, aminek magasított dereka volt és a combom közepéig ért, hozzá pedig egy fehér crop-topot, ami a magasított derekú szoknyával pont jól mutatott és alig engedett látni a szoknya dereka és a topp alja között egy centit a bőrömből. Úgy gondoltam, hogy ehhez majd egy fehér magassarkút veszek, hogy beilleszkedjek a bulizók tömegébe és nem terveztem sokat táncolni vagy egyáltalán sokáig maradni, hogy a magas sarok bármiben is gátolt volna. Ledobtam az ágyamra a kiválasztott szettet és a fürdőmbe vetettem magam, hogy készülődni kezdjek.
YOU ARE READING
A babysitter /BTS_SUGA/
FanfictionYoora egy olyan átlagos lány, akinek átlagos szükségletei vannak, amihez természetesen pénz kell. Hogyan is tudná legkönnyebben ezt megszerezni egy olyan húsz éves lány, aki imádja a gyerekeket, mint babysitterkedést vállalni a közelben? Kap egy nag...