61.

4.4K 292 13
                                    

Bár már csak a bugyim takarta a testemet, úgy éreztem, hogy mentem meggyulladok. Yoongi lassan szórta a csókjait a testem minden egyes apró szegletére, mintha attól félne, hogy akár egyetlen kis négyzet centimétert is kihagy. Kezei ugyanúgy, lassan járták körbe a felfedett felsőtestemet és ujjaival apró köröket rajzolt  a hasamra és a melleimre is, vagy csak hosszú vonalakat húzott végig a felsőtestem mentén. Már egyáltalán nem éreztem ittasnak magam, szinte a soju azonnal kiszállt a fejemből és kijózanodtam, ahogy Yoongi hozzám ért. Tartottam ettől egy kicsit, hiszen nem egy fogadás miatt szerettem volna, hogy bekövetkezzen az első alkalmam. De mégis úgy éreztem, hogy nem az miatt van, az csak egy plusz kifogás, egy indok arra, hogy végre a férfi megtehesse. Ideges voltam, persze, hogy az voltam, hiszen soha nem csináltam még. Csak az járt a fejemben, hogy fájni fog, hogy nem leszek elég jó neki vagy esetleg olyan esetlen és ügyetlen leszek, hogy sem nekem, sem neki nem lesz jó. Az érintései viszont mindent kidobtak a fejemből és csak egy fekete lyuk tátongott az agyam helyén. Lassan és vigyázva ért hozzám, hogy megszoktassa az új dolgokat velem. Ugyanígy csókolt, ugyanúgy vigyázott és lassú volt, bár néha elég rendesen belemarkolt a bőrömbe, az ujjai a derekamba vájódtak vagy a melleimre szorított rá. Ezek új érzések voltak, még soha, senki nem érintett meg és bár furcsa volt, annyira felemelő volt, hogy az leírhatatlan. Mintha elektromos áram szakadt volna szét a testemben, az adrenalin szintem szerintem az egekig ugrott és nem tudtam már mit kezdeni magammal. Hol a takarót markoltam magam alatt a finom csókjaitól, hol a hajába túrtam, hol csak végigsimítottam a meztelen karjain vagy a hátán. A szívem olyan hévvel dobogott, hogy csodáltam, hogy nem vágta fejbe Yoongi-t, amikor oda hajolt a csókra, amit éppen a testemre nyomott. 

Yoongi visszakúszott hozzám és rám engedte a testsúlyát. Éreztem a meleg, szinte túlfűtött bőrét az enyémen, ahogy a meztelen mellkasa az én fedetlen melleimnek nyomódtak és ez annyira szokatlan érzés volt, hogy véletlenül még meg is emeltem magam és ezzel még inkább hozzá nyomtam a felsőtestemet. Éreztem az ő nehéz légzését is, hiszen tudtam, hogy ennyi idő alatt már rég kivégezte volna az áldozatát, de velem hosszú percekig csak a bevezető köröket futotta, hogy ne ijesszen el és ne legyen semmi kellemetlenség az elkövetkezendő időszakban. Nehéz volt visszafognia magát, ezt tudtam, de sajnos én meg nem tudtam gyorsabban elengedni magam, hiszen ugyanúgy féltem. Éreztem a kemény férfiasságát az ágyékomon, ahogy hozzám nyomódott és szinte belebizsergett mindenem az érzésbe. Beharaptam az alsó ajkam, ahogy Yoongi még egy aprót mozdult, ezzel még jobban megsimítva az érzékeny területeinket egymáson. Ő belőle is egy halkabb nyögés szabadult fel és egy pillanatra lehunyta a szemeit és nem mozdult, hogy össze tudja szedni magát. Könyökére támaszkodott a felem mellett a jobb kezével és baljával pedig lassú mozdulatokkal még mindig az oldalamat cirógatta. Mély, egyenletes levegőket vett, szemben az én nyugtalan, sűrű lélegzetvételeimmel. Keze az oldalamról a hasam felé vándorolt, mire Yoongi megemelte a testét megint és négykézláb emelkedett fölém. Még a sötétben is láttam, ahogy a szemei a felsőtestemet cikáznak és közben úgy csillognak, mint megannyi szülinapi gyertya egy tortán. Fejét lehajtotta, hogy végig tudjon nézni rajtam és egy kicsit hátrafelé araszolt. Megnyaltam a számat, ahogy szemmel követtem minden egyes mozdulatát. Mind a két kezét felemelte és a derekamra tette, párat simított a területen, majd az eredeti céljához érkeztek az ujjai és a bugyim szélébe akasztotta azokat. Nyeltem egy hatalmasat, ahogy eljutott a tudatomig, hogy meztelenül, teljesen kitárulkozva leszek alatta, látni fog teljes valómban, nincs hová menekülnöm. Még idegesebb lettem, mint voltam a tudatra, hogy most megtörténik az első alkalmam, ma este elveszítem a szüzességem és méghozzá Min Yoongi-val, egy eszeveszettem dögös pasival, aki a barátom és nem mellesleg egy szexcsászár. Yoongi meghúzta az anyagot, én pedig egy kicsit tétováztam még.

- Yoora - Suttogta a nevemet erőteljesen.

Megemeltem a csípőmet és hagytam, hogy lassan lehúzza rólam az utolsó darabot, ami még fedte a testemet előtte. Végighúzta a lábaimon és végül ledobta valahová az ágy mellé. A férfi felállt az ágyról és bármiféle szégyenérzet nélkül tolta le a bokájáig a boxerét, hogy végül kiléphessen belőle és felszabadíthassa magát a szorító fogságból. Eltátottam a számat és idegesen nyeltem egyet. Sötét van és nem látom tisztán, de azt tökéletesen látom, hogy ez rohadt nagy és bizony nem fog illeszkedni. Yoongi teljes nyugodtsággal visszamászott az ágyra és elfoglalta méltó helyét a két lábam között, de nem ereszkedett rám. Négykézláb tartotta magát az én testem felett és amíg egyik kezével tartotta a saját súlyát, a másikkal visszatért az én simogatásomhoz. Ugyanolyan lassú és kimért mozdulatokkal cirógatta végig minden egyes felületemet, ahogy eddig. Szinte remegtem az érintése alatt a jóérzéstől és a félelem keverékétől. Yoongi az ujjaival végigsimított a hasam alján, majd vészesen közel a nőiességemhez. Hangos sóhajt engedtem meg, mert nagyon jó érzés fogott el, de töretlenül ideges voltam. Yoongi lehajolt hozzám és amikor egy csókba hívott és a nyelvével táncoltatta az enyémet, akkor kalandoztak el az ujjai a célállomása felé. Összeszorítottam a szemem és reflexből zártam volna össze a lábaimat, ha éppen nincs ott a férfi, hogy az egész testével blokkolja a mozdulatomat. Lihegtem a csókba, miközben  élveztem, ahogy simogat, lassan és törődve velem, nehogy hirtelen mozdulatot tegyen, amitől megijedhetnék. 

- Ne félj! - Suttogta a számra, amikor elvált a csókból.

Reszketegen bólintottam egyet, de ugyanúgy tartottam a fájdalomtól és hogy milyen lesz. Yoongi visszahajolt egy újabb csókba és tovább folytatta a dolgát odalent.

- Lazíts már - Nevetett halkan a számra.

Vettem egy mély levegőt és minden erőmmel azon voltam, hogy ujjait segítsem, amik éppen azon dolgoztak, hogy felkészítsenek a férfi valódi méretére. Fájt, feszített, de nem volt rémes. Sokkal rosszabbra számítottam, az volt az igazság. Ahogy ez eljutott a tudatomig, máris jobban el tudtam engedni magam és élvezni kezdtem a barátom tevékenységeit.

--------

Yoongi a hátán feküdt az ágyamban, én pedig mellette, fejemmel a mellkasára dőlve pihentem. A férfi óvatosan simogatta a karomat és a hajamat, miközben apró puszikat dobott a fejem tetejére, amiket én mosolyogva fogadtam.

- Nagyon fájt? - Kérdezte halkan, reszketeg hanggal, ami elég szexi volt.

Éreztem, hogy pirulni kezdek a kérdésre és rögtön a szemem előtt lebegett az elmúlt óra. Elveszítettem a szüzességemet és Yoongi tényleg vigyázott rám. Bár a vége felé már kezdett elvadulni, de megértettem, hiszen már hetek óta nem csinálta azt, amit előttem minden nap űzött és nagyon kellett már neki. 

Megingattam a fejem a mellkasán, jelezve, hogy nem volt vészes. Yoongi halkan felnevetett és végigsimított a hajamon. Megmozdult és ledöntött a hátamra, ő pedig fölém magasodott és mosolyogva nézett le rám. Megsimogatta az arcomat és lehajolt egy gyors csókra.

- Köszönöm - Suttogta a számra, aztán még egy csókot kaptam tőle.

- Én köszönöm - Mosolyogtam bele a következő szájra pusziba.

- Mit köszönsz? - Kérdezett vissza.

- Hogy vigyáztál rám - Feleltem szégyenlősen, halkra fogva a hangomat.

Yoongi megingatta a fejét és halkan felnevetett.

- Mondtam, hogy vigyázok rád, nem? - Kért számon.

- De - Sóhajtottam.

Bár még mindig éreztem a kisebb, feszítő érzést övön alul, de közben egy nagy adag megkönnyebbülés és boldogság járta át minden testrészemet, ahogy sikerült megadnom neki mindent, amire vágyott és amire már én is vágytam. Yoongi fantasztikus és már csak azt remélem, hogy tényleg velem marad ezek után is, nem csak kipipál.

A babysitter /BTS_SUGA/Where stories live. Discover now