''UN SAVAŞI''

10.9K 370 18
                                    

"Dur! Dur rüzgar ''

''Lütfen yağmur ! ''

Ne oluyor .Ahh kolum . Kim dürtüklüyor beni ..  Bir anda sıçrayarak kalktım ..

 

''Kalk yağmur uyuya kalmışsın dur rüzgar diye bağırıyordun''

Salak yaa  birde soruyor .Bide şu sırıtması yok mu ..

 

''Rüzgar bir dakika insan olamıyor musun ?''

''Gene ne yaptım be!!  ''

 

''Neyse yok bişey .''

''Bu arda kan ter içinde kalmışsın yukarı çıkalımda üstünü değiştirelim .''

Hadi yaa. Rüyamda öpmeye kalkan bu numarayla neler yapar .Pisss .Allah ' ım yardım et ..Sapık yaa 

 

''Kızım suratın şekilden şekile girdi iyi misin ?''

''İyim ..Haaa bu arada ben seninle neden üstümü değiştireyim!! ''

''Aman be seni düşünende kabahat . Bu arada bana bir daha bağırırsannn neyse !! ''

''Tamam sakinim .Kusura bakma rüzgar sadece kötü bir kabus gördüm .''

 

''Anladım ..Peki anlatmak ister misin ?''

Haaa anlatayım da gör ebeni .Salak .Aslında kabus değil hep görmek istediğim bir şeydi .Ne ara ona bu kadar bağlandım ? Ben ya ben kalbimden habersizken ...

 

2 sene önce .. Rüzgar a nasıl aşık olduysam o onada  deli gibi aşık oldum .Kalbim neden bu kadar hayin ? Kollarım bağlı ..  Aşk beni duvardan duvara vururken ben ..

 

''Yağmur iyi misin daldan gittin ''

''Aa iyiym . Ben yatıyorum iyi geceler ''.

 

 

 

 

 

''Sanada .Ha bu arada üstünü değiştirmeyi unutma .''.

''Tamam .''

 

Gene o aklıma geldi .Ben. şimdi nasıl uyurum ? Onun yüzüne benim tam 1 senem mahvoldu .Onun kokusu , bana bakışları hala aklımda .Sevdiğimden değil .Onun bana yaptıkları sadece hala kalbimde bir yara .

Odam mis gibi uyku mu kokuyor ? Kandırma kendini yağmur aynı şeyleri rüzgar da da yaşamak istemiyorsun . Telefonumu cebimden çıkardım .

 

Takvime girip Bir sene sonra haziranın 8 ne tarih attım .İşte o  gün  herşey ortaya çıkacak . O zamana yağmurun kalbindeki herşey fırtına  gibi kopacak .Ve o gün benim kaderim belli olacak .

 

Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım .

 

MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin