''Sen benden nasıl makas alırsın ya! ''
''Bak böyle ''
''Bak hala makas alıyor yaa !! Bana bak o ellerini ..!!!''
''Şitt çocuklar orada ne oluyor?? ''
''Bişey olduğu yok ünal amca!! Şu yanımdaki kendini beğenmiş beni sinir ediyor !!''
"Haa senden makas aldığıma kızmadın yani!! ''
''Bana bak sen kaşınıyorsun haa !!''
''Tamam tamam !! ''
Servisin durmasıyla okula geldiğimizi anladık. Servisten inince bütün kızlar efe denen çocuğa bakıyordu . Bir ara efe denen çocuğun bana bakıp gülümsediğini gördüm .
''Hey sen ismini bana daha söylmedin! ''
''Çok beklersin!! ''
''Merak etme yakında onu da öğrenirim .''
''Bok öğrenirsin salak! ''
Uzakta olmasına rağmen beni duyduğuna emin olduktan sonra adımlarımı kantine çeviriyordum kii... uzaktan bana el sallayıp koşan bir adet merve gördüm.
''Heyy yağmur beni beklee !!''
Salak ..İsmimi niye söylüyorsun ..
''Ağzını merve ağzını!! ''
''Sabah sabah ne oldu be!! ''
''Yok birşey merve yürü!! ''
''Heyy yağmur!! Imm güzel isimmiş .''
''Kessene sen şu çeneni sana beğenip beğenmediğini soran olmadı!! ''
''Heyy yağmur buu buu!!! Ben yanlış mı görüyorum bizim okula meteor mu düştü?? ''
''Düşmedi ama senin kafana taş düştüğü kesin!! ''.
''Anamm .Böyle taş düşcekse kayaya bile razıyım .''
"Sus merve sus !!"
"Of tamam be ! Hadi gidip bir şeyler yiyelim !"
"Tamam "
Kantine geldiğimizde hemen merve çay ve tost almaya ve bende boş masa bulmaya koyuldum .Çünkü bizim kantinde sanki bedava ekmek dağıtırcasına öyle böyle değil aklın hayalin şaşar pide kuyruğu gibi sıra var .Hıh sonunda boş bir masa bulup merve nin gelmesini bekledim .Etrafa şöyle bir göz gezdirirken birisi önüme kahve koydu. Hele şükür merve sonunda yanıma gelebilmişti. Yanıma dönüp teşekkür edecekken ..
''Afiyet olsun optimist böceği ''
Gene mi bu !! Yetti ama!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)
Teen FictionBir film olsa aklımdan geçenler... Kesinlikle "Rüzgar'ın Yolu " olurdu. O yolların sonu hep bana çıkardı. O benimdi! Ve benim olana kadar da savaşacaktım! Çünkü Yağmur olmak bunu gerektirirdi. İmkansızın peşinde koşmak, aptal gibi davranmak yada...