"Ah - ah -ahahahahah.."
"Bu defa çok ileri gittin Rüzgar !"
" Yeter merve ! ". "Yağmur iyi misin ? Delirdin mi ? Gülmeyi kes ve cevap ver !"
"Bir tande daha mı vişne suyu döksek ?"
"Kes sesini efe !"
"Hahahahahh..."
"Devreleri yandı kızın .."
Rüzgar ve merve bir ağızdan .
"Kes sesini efe !"
Evet delirmek üzereyim.Merve kesinlikle haklı.Onlar bu kadar ileri gidebiliyorsa bende gitmeliyim .Hatta gidicem de !
"Siz!! İki !!Dangalak!!Bittiniz!!"
"Ah !Abi yeter ama bu kızdan çektiğim ! "
"Daha da çekeceğin var efe ! Hatta çekeceğiniz !"
"Yağmur kendine gel ."
"Ben zaten kendimdeyim rüzgar . " "Ah çocuklar bu muhteşem gün için size birşeyler ısmarlamak isterim .."
"Yandık !"
"Meselaa.Ah rüzgar sen muzlu pastayı çok severdin dimi ?"
"Evet de konumuzla ne alakası var ?"
"Çok alakası var ."
Masada duran koca dilim muzlu pastayı alıp rüzgarın suratına geçirdim .Tam isabet ! Şimdi sırada efe de! Yağmurla uğraşmak neymiş bu gün burada hepsine tekrardan göstermiş olacağım .Bir kez daha ..
"Aa.Efe senin içinde bir süprizim var ."
"Allah aşkına yağmur bırak gideyim .Hem bayramlık kıyafetlerim bunlar .Kıyma bana !"
"Aaaa! Öyle şey olur mu ?"
Kocaman kasedeki makarnayı alıp efe 'nin kafasına geçirdim .
"Ama ben makarnadan nefret ederim ."
"Bak sayemde sevdin ."
"Merve ?"
"İnsan arkadaşına kıyar mı?? "
"Kıyar ,kıyar .."
"Kıymaz .."
"Kıyar."
"Kıymaz .."
Böğürtlenli pastayı alıp ,rüzgara yaptığım gibi mervenin de suratına geçirdim .
"Sana kıyar demiştim .." "Ve yediklerinizin yanında içeceksiz olur mu ?"
Hızlı adımlarla gidip bir sürahi buzlu vişne suyunu aldım .Küsmeleri ,bana darılmaları yada üçü bir olup beni dövmeleri bile umrumda değil .Ben ne efe nede rüzgar gibi baba parası yemiyorum .Alın terimle gelip burada çalışıyorum .Ama bu onların umrunda bile değil .Evet şu an oturup ağlayabilirim .
Yanlarına gittiğimde üstlerini temizlemeye çalışıyorlardı .
"Oha ! O buzlu vişne suyunu ...Bize dökmeyeceksin dimi.. Yağmur ?"
"Tamda şu an onu yapıyorum ,"
Vişne suyunu üçününde üstüne doğru fırlattığımda üçüde bir ağızdan küfür etmişti .Ama ben neden mutlu olamıyorum .
"Size söylemedim diye onca yapmadığınız kalmadı.Teşekkür ederim ..Üçünüzede ! Sayenizde ..."
"Kovuldun !!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)
Teen FictionBir film olsa aklımdan geçenler... Kesinlikle "Rüzgar'ın Yolu " olurdu. O yolların sonu hep bana çıkardı. O benimdi! Ve benim olana kadar da savaşacaktım! Çünkü Yağmur olmak bunu gerektirirdi. İmkansızın peşinde koşmak, aptal gibi davranmak yada...