'' MİNİ ETEK GİYMEK YOK !''

9.3K 341 13
                                    

Gene mi bu!!  Yetti ama!!  

''Bana bak!!  Sen çok oldun!!  "

''Sadece bir kahve . "'

''İstemiyorum!!  Yanımda dolanmayı ve bana optimist böceği demeyide kes!! ''

''Özür dilerim .Benn ..Tanışmak amaçlı ..''

''Yağmur burada neler oluyor? ''

Merve 'nin sesiyle bir anda duraksadım. Etrafıma baktığımda kantindeki herkes bize bakıyordu.Galiba biraz sesimi fazla yükseltmiştim. Bu sefer abartan ben olmuştum.Tamam anladık  yakışıklısın ..

''Yağmur! ''

  ''Efendim merve .''

Bu sefer sesim olduğundan daha kısık ve mahçup bir şekilde çıkmıştı.

''İyi misin? ''

''İyiym ben ...''

''Özür dilerim yağmur .Ben seni sinirlendirmek istememiştim .''

Hıh .. 

''Yanımda dolanma yeter!! ''

"Nasıl dolanmam  aynı sınıftayız .'' dedi ve o gıcık Piç gülüşünü bana gönderdi. Bende 1 dakikalığına adam olmuştu sandım. Salaklık bende ..

Derin bir nefes aldım ve masanın üzerinde duran kahveye vurdum . 

" Taş kafa "

Bu sözümden sonra hızlı adımlarla kantinden çıktım .Neden bu çocuğa bu kadar sinir oldum hala anlamıyorum .Benim bu efe denen çocuk yerine rüzgar ' ı düşünmem lazımdı.Sahi rüzgar neredeydi ? Bu gün okula da gelmemişti .Berk ' e uğramamın zamanı gelmişti ki ahh şu zamansız ders zilleri !! Hep beni mi bulur ? 

*****

Sınıfa girdiğimde efe ' yi görmediğime sevinmiştim . 

"Efe derken güzelim ne ara bu kadar labali oldunuz ?"

Keser misin iç sesim ? Şu an mutluluğumun içine etmiş bulunuyorsun .

Sırama geçip oturdum .Hocanın gelmesini bekliyordum ki kapıdan bir adet sinir aleti girdi .Tahmin etmişsinizdir herhalde kimin olduğunu . 

"Lan yağmur !!"

Önümde oturan merve'ye bir bakış attıktan sonra; 

"Ne var merve ?"

"Afet gibisin maşallah diyecektim"

"Ha ?"

"Afet afet ..Baksana taş aman pardon meteor sana nasılda bakıyor"

"Saçmalama merve !!"

Tam ağzını açmıştı ki bizim sınıftan sedef ve zeynep  kavga ediyorlardı.Ahh ergen ergen sıra kavgası yapmayacaklar ..dimi ? Evet  yapacaklar hem de  Efe yüzünden .Allah'ım yaa lise üçe gelmiş insanlarsınız aklınıza başınıza alın yaa !!!

Olaya el atayım derken benden önce sınıf hocamız duruma el attı.

"Kızlar burada neler oluyor sabah sabah hele durun daha 1. derse girmeden kavga mı ediyorsunuz ?"

"Hocam sedef 'e bir günlük yer değiştirelim dedim kavga çıkarttı !!"

"Aaa ben mi .Valla yalan söylüyor hocam ilk kendisi başlattı !!"

"Yeter be!! oğlum sen yağmurun  yanına geç sedef sen gamzeyle otur kübra sende zeyneple hadi hemen" 

Oh sonunda sorun ortadan kalktı. Yanımda erkek bir öğrenci oturması ne kadar muhteşem dimi .Hele ki yanımda oturan efe ise .HEY NE DEDİM BEN EFE ???

" Hocam hayır olmaz !!"

"Neden yağmur ?"

"Çünkü ben ..."

"O zaman sorun yok"

Ahhh !!! Efe Allah seni ..Sakin yağmur sakin .Of sakin felan olamıyorum .Birde şu"ben sana ne dedim güzelim" bakışları yok mu beni deli danaya çeviriyor resmen. Şu Piç, kendini beğenmiş , biraz yakışıklı tamam tamam fena halde yakışıklı çocuğa haddini bildirsem yani eğer benim yanımda oturacaksa bir şeylerin sınırı olmalı dimi ..???

"Bak efe misin Nesin bilmiyorum ama eğer benim yanımda oturacaksan bazı kurallarıma uyman lazım ."

"Ne kuralları?"

"Fazla yer kaplamak yok.Kitapların sıranın üstünde  çok dağınık durmayacak çünkü ben dağınıklığı sevmem .Birdee .."

"Birde ?"

"Gereksiz yere konuşmak ,hırıltı çıkarmak ,kısacası ses yapmak yok kapiş ?"

"Tamam yağmur hanım istediğiniz olsun ..Ama benimde bazı kuralların var ."

"Ne kuralları ?"

"Fazla süslenip dikkatimi dağıtmak yok , fazla parfüm sıkıp ciğerlerime işkence etmek yok , birde .."

"Hadi yaa sanane be !! İstediğim gibi süslenip parfümde sıkarım !! "

"Birde !!"

"Eee ?"

"Mini etek giymek yok !"

"İşte bunu demeyecektin  seni egosuyla kokuşmuş ,haddini bilmez ,herşeyi ben bilirim havasında kendini be-"

"Şştt eğer devamını getirisen seni öperim !!"

"Ne !ne hadsiz insansın sen yaa ! birde beni öpecekmiş sen git kendi ..tövbe tövbe !!"

"Kural kuraldır güzelim .Eğer sen bu kurallara uymazsan bende uymam !!"

Ahh doktor bunu doğurttururken kafasını bir yerlere mi çarpmış ? Çünkü o kafasının içinde beyin yerine saman taşıdığı kesin !!

"EE daha bir cevap vermedin ?"

"Bana bak istediğini yap !!Sana uyacak değilim !!"

"Tamam bana uyar ! Ahh şöyle bir yayıla yayıla otursam senin için bir sakıncası var mı? Ahh tabiki de yok ."

"Yok tatlım !İstersen  kahveni içip, ayaklarını da uzata bilirsin !!"

"Vayy tatlım ?"

Ne dedim ben ya ? Kendine gel yağmur ! Bundan tatlı değil olsa olsa hıyar turşusu olur !

"Hıyar mı ?"

Sesli mi düşündüm ben ?

MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin