"MUHABBET "

5K 251 14
                                    

İşte başlıyor ! Etrafımda koşup duran görevliler ,Aldığı elbiseyi giy diye ısrar eden teyzem ,Buse 'i kuaförden almak için saniye sayan rüzgar ! Ben ve eniştem bu durumdan hoşnutsuzduk . O erken diye , ben ise ? Başa dönmeye gerek yok ! Hemde hiç !

Telefonuma gelen mesaj la hareketlendim .

"Hop ! Kaldır poponu ve camdan dışarı bak ! "

Koşup cama baktığımda arabanın içinden el sallayan efe ve merveyi görmemle kısa da olsa gülebilmiştim .

"Hıh gülünce daha güzelsin ! Unutma nişan bitince bizimlesin ! Sen ,ben ,efe ve AYBERKKKK !! "

Ah merve ! aşk acısı çekiyorum diye kuzenini ayarlamaya çalışan dostlar ! ..

"Nişan bitince siz eğelnmeye ben ise yatak ve peçetelere gömülmeyee! "

Yazdığım beni güldürmüştü Bingo ! Bu gün 3 kez gülmem . İlki buse 'nin elbisesinin yanması . Beceriksiz ! Ütü yapmasını bile bilmiyor ! Neyse .. İkncisi merve üçüncüsü ise benim mesajimdi .

"Aptal ! Başlatma şimdi ! Çok sinirlendim ve seni dövmeye geliyorum aç kapıyı !! "

Merdivenleri nasıl bir hızla indiğimi hatırlamıyorum ama en son 6 merdiven varken atlamam ve rüzgar 'ın üstüne düşmem olmuştu . Bizde kaldığı zamana dönmüştüm . Bana yaz yağmurum dediğini , beni ilk kez orada mutfakta öpüşünü ve seni seviyorum deyişini . Tek fark o zamanlar umudum ,gülüşlerim , rüzgar 'ın ise benimle eğleniyor oluşuydu . .Şimdi ? Şaşırmıs halde bana bakan ve sıkı bir şekilde belimi tutmasıydı . Kaç dakika birbirimize baktık bilmiyorum ama gelen öksürük sesine aynı anda bakmıştık .

Merve !!!

Hemen rüzgar 'ın üstünden kalmış ve merveye sarılmam bir olmuştu

"Aa ne iyi ettin de geldin merve ! Bende yanlışlıkla rüzgarın üstüne düşmüştüm ."

"Yanlışıkla ?"

"Hoş geldin merve . "

"Hoş bulduk . "

"Anneme söylersin yağmur ben buse'yi almaya gidiyorum ."

"Ta-tamam ."

Nerereden çıkmıştı ki bu kekeleme !

&&

"Rüzgar tam bir salak !"

"Neden ?"

"Senin gibi bir afeti bırakıp çirkin ördek yavrusuyla nişanlandığı için !"

"of merve !"

"Doğru ama ! "

Odadan çıkıp merveyle salona indik .Herkese selam verdikten sonra gelen alkış sesleriyle ...! İşte göz bebeğim ..Maviler içindeki huzurum .Birde maviye yakışmayan kırmızı! Buse güzel kız !! Hemde çok ! Sexsi denilebilir ! Ama ben ondan daha güzel ,çekici ve sexsiyim .Neden mi ? Rüzgar 'ın gözleri benim üzerimde Nişanlısına ' çok güzelsin ' diye bakış atması gerekirken gözleri benimle ! . Ya giydiğim elbiseden , yada açıkta kalan yerlerimden !!¡

&&

" Rüzgar gelince bana haber eder misin teyzecim ?"

"Bende biraz sonra çıkıcam teyze. merak etme buseyi bırakır bırakaz döner ."

"Aman ha sende çok geç kalma kızım . "

"Tamam ."

Teyzem gittikten sonra üzerime kısa ve şık bir elbise giydim .Platform topuklu ayakkabımıda elime alıp odamdan çıktım .Aşağıya indiğimde kapıdan rüzgar girmişti .Gözleri beni bulunca ilk işi üstümü süzmesi olmuştu .

"Nereye ? "

"Bara ! "

"Bu saatte ? "

"Evet ne var saatte ? "

"Saçmalam yağmur çık odana ! "

"Kusura bakma rüzgarcım .Bir bekar olarak gezmek en büyük hakkım .Sanada gel derdim ama malum sen artık nişanlısın ."

"Of!! Bara gitmek yerine muhabbet edelim ? "

"Muhabbet ? Hayır teşekkürler . "

Çalan telefonumu elime alıp kim aradığını bile bakmadan açmıstım .

"Efendim ?"

"Yağmur biz dışarıdayız seni bekliyoruz ."

"Ah hemen geliyorum ayberk !"

Telefonu kapatıp rüzgar a baktığımda kaşları çatıktı .

"Neyse sana iyi geceler rüzgar'cım .Ha ! Bu arada dudağına ruj bulaşmış !"

SEN BUSEYLE ÖPÜŞ! BAKALIM BİR DAHA ÖPEBİLECEK MİSİN RÜZGAR EFENDİ ! BENDE YAĞMURSAM BUNUN BEDELİNİ AĞIR ÖDETİRİM !

BİLİYORUM ÇOK KISA VE SIKICI BİR BÖLÜMDÜ :-\ :-\ ANCA ZAMANIM OLUYOR .OLUNCADA SAÇMALIYORUM .AMA TATİLDE UZUNNN BİR BÖLÜM KİM İSTER ??

MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin