multimedia: Kötü kızımız buse .Ve giydiği elbiseye dikkat !!
Birde kapak için " MelisAraz " a Çok Çok Teşekkür ederim .Ellerine sağlık Bitanem :)
Sabah uyandığımda resmen üstüme öküz oturmuşcasına ağrı vardı .Nasıl olmasın ki ? Dün gece Rüzgar'a 'seni istemiyorum' dedikten sonra üstümden kalkıp;
"Ben ..Özür dilerim.İyi geceler"
diyip sessizce gitmişti .Çok şaşırmıştım .Neyse..Yataktan kalkıp kendimi banyoya attım .Duş almak beni biraz da olsa iyi ediyordu .Sakinleştiriyordu .Banyodan çıkıp üstüme rastgele birşeyler geçirdim .Bu gün iş arayacak ,biraz olsun şu sıkıcı ruh halinden kurtulacaktım.Saçlarımı da kurutup odadan çıktım .Merdivenlerden inerken ne ara Rüzgar 'ın odasının önünde olduğumu fark etmedim .Sanırım ona açıklama yapmam gerekiyordu .Kapıyı tıklattım ve' gel' sesini bekledim .
"gel"
Kapıyı açıp yavaş adımlarla içeri girdim .Boğazımı temizleyip hemen konuya girdim .
"Rüzgar ! "
"Efendim ."
"Ben .dün gece yaşananlar ..dün çok iyi değildim .Yani .."
Alayla gülüp .
"Dün gece derken ? "
Nasıl dün gece derken .Bu delirdi mi bana mı öyle geliyor.Aklını mı yedi yoksa ? Sinrile kaşlarımı havaya kaldırdım .
"Nasıl ?Nasıl ? Dün gece ..onca şey yaşadık."
Rüzgar güçlü bir kahkaha atıp;
"Dün arkadaşlarla baya bir eğlendik .Ve galiba biraz sarhoş olmuşum .Emin ol dün gece tek hatırladığım mışıl mışıl uyumaktı ."
Ne! Ne yani hiçbirşey hatırlamıyor mu ? Hadi canım ? Şimdi ne demeliydim ? Bu sefer çok kötü afallamıştım .
"Yağmur dün gece ..dediğine göre ne oldu ?"
"Dün gece..Hiçbirşey ."
"Hım tamam ."
Arkama dönmüş gidiyordum ki kolumdan tutulmasıyla durdum .
"Emin misin ?"
Hoppala! Emin misin ne demek ? Tabi hatırlamıyorsa bu bir yandan da işime gelir .Yani rüzgar'la yakınlaşma olasılığım gelmiş oldu .
"Eminim ."
"Ha tamam."
Kolumu bırakmasıyla kendimi dışarı attım .Bir an hatırladı zannettim .Eğer hatırlasaydı neşeli değil ,belki suratı asık olurdu.Ya umursamıyor yada hatırlamıyor .Belki hatırlamama numarası yapıyor? .3. fikir gerçekten çok canımı sıktı !
Merdivenlerden aşağı inip teyzemin yanağını kocaman öptüm .
"Günaydın teyzelerin gülü ."
"Günaydın benim prensesim."
"EE Eniştem nerede ?"
"O iki günlüğüne yurt dışına çıktı ."
"Anladım .Ee teyze gülü bu gün ne yapalım ?"
"Bu gün, günüm var aşkım ya .Sende gel ?"
"Aman yok almayayım ."
Ağzıma salatalık atıp Evden dışarı çıktım .
"Alo merve nerdesin sen ?"
"Ya seni alamıcam Ben. kafenin önünde buluşsak?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)
Teen FictionBir film olsa aklımdan geçenler... Kesinlikle "Rüzgar'ın Yolu " olurdu. O yolların sonu hep bana çıkardı. O benimdi! Ve benim olana kadar da savaşacaktım! Çünkü Yağmur olmak bunu gerektirirdi. İmkansızın peşinde koşmak, aptal gibi davranmak yada...