''EFE''

8.8K 361 10
                                    

bekotoJb ve bensnsz ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ..ONLARI SEVİYOR VE SULU SULU ÖPÜCÜKLER GÖNDERİYORUM .İYİ OKUMALAR ..

 

Erkenden kalkıp kendimi soğuk suyun içine attım .Hala uykum vardı ama kendime gelmem için buna ihtiyacım vardı .Duş aldıktan sonra hızla okul formamı giydim .Tabi forma demeye bin şahit ister ama her neyse. Aslında diz altındaki eteğimi biraz yukarı çeksem hiç de  fena olmaz .neden olsa lise  3 e giden bir kızım .Saçlarıma biraz maşa uyguladıktan sonra tuvalet aynasının önüne geçtim .Eyelinerimi ,rümelimi ,narlı parlatıcımı ve hafif sürmemi çektikten sonra artık hazırdım .Tabi bide annemin bana 2 ay önce hediye aldığı siyah konversimi giydikten sonra  hazırdım .Çantamı ve telefonumu aldıktan sonra. odamdan çıktım .

 


Salona indiğimde  annem ve babamın daha kalkmadıkalrını fark ettim .Babamın dünkü ''cezalısın ''  lafından sonra tekrardan ''cezalısın '' lafını duymaya hiç niyetin yoktu .Mutfağa girip kendime atıştımalık bişey hazırladım .Karnımı bir güzel doyurduktan sonra servisin sesiyle kapıya yöneldim .




İşte başlıyor. Rüzgar serviste ve ben onun yanına nasıl oturacaktım ? Hele ki cumartesi günü olanlardan sonra yüzüne nasıl bakacaktım?  Cesaretini topla yağmur!!


Dışarı çıktım .Durdum .Ayakların hareket etmiyordu.Gene dalıp gidiyordum ... ki Ünal amcanın ısrarcı kornalarından sonra yürümem gerektiğimi fark ettim .Hızlı hızlı servise doğru yöneldim .Adımımı atar atmaz ağzıma bir şaplak yapıştırır yapıştırmaz rüzgar ın yerinde oturan taş pardon pardon kaya bana dönüp güldü .

 

''Kızım hadi herkes seni bekliyor .''

''AA.AA tamam ünal amca .''

Aslında rüzgar an yanında oturmuyordum ama yanımdaki salak suratlı kız sürekli rüzgar i kesiyordu .Salak suratlı nasıl oluyor ya??  Neyse ..

Yanımdaki taşı göz ucuyla süzdükten sonra söze geçtim .

''Burası kuzenimin yeri !!''




''Memnun oldum bende Efe ''







Ha!  Ben ona ismini sormadım ki? 



''Anlamadım?  ''





''Diyorum adım efe senin ki?  ''



''Bende diyorum ki orası kuzenimin yeri!! ''





''Sen dünkü okul sitesindeki yazıyı okudun mu? ''




''Okudum ne olmuş?  ''




''Ben o çok yakışıklı , çok sexsi ve çok zeki çocuğum .''




''Ha! ''






''Senin gibi güzel bir kıza haa ! hiç yakışmıyor tatlım '' dedi ve benden makas aldı .



Pardon ne dedim ben?  makas? 



MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin