"BİR TEK SEN "

6K 242 21
                                    

"Sen ..Sen ne dedin ? "

Durdu ve ellerini saçlarına daldırdı.Neler dönüyor ne oluyor hiçbir fikrim yoktu . O az önce ne dedi ? Kafamın içinde dönen bu soru beni aslında bir nevi telaşlandırmıştı. Benim onu sevdiğimi biliyorsa...

"O zaman sende beni seviyorsun ? "

Ağzımdan çıkan bu soru benim bile şaşırmama neden olmuştu .Rüzgar fal taşı gibi açılan gözleriyle bana baktı. Aslında bu sorunun cevabını bilmek bile istemiyordum . Hayır demesinden mi korkuyordum ? Bilmem. Ama ..aklımın ucundan bile geçmezdi bu duruma düşeceğim .

"Ben ..."   "Seviyorum lan seni ne olmuş ? "

Sıra şaşırma sırası bendeydi ..Düşüncelerim birer birer intihar ederken duvara yaslanmıştım . Seviyorum seni ? Seni seviyorum ? Bunlar bana tamamen yabancıydı .  Bir an duyduğuma inanamayarak başımı salladım. Bunu  .. Açıkçası beklemiyordum . Afallamıştım . Bunun sebebi rüzgar dı .

"Anlamadım? " dedim tek solukta .Sahi nefes mi alıyordum ben ?

"Seni seviyorum yağmur . Hem de herşeyden öte "

Yüzümde aniden bir gülümseme oluştu . Kalbim ! Deli gibi çarparken aklımı yitirmediğime şükredebilmiştim .Bu ben değildim . Kesinlikle !

Rüzgar bana yaklaşırken boğuluyor gibi oldum . Hiç tatmadığım bir duyguydu . Bu başımdan geçen ilk aşkım değildi ama ..Rüzgar bana ilk ve son aşkım gibi hissettiriyordu . Aşk ?  İnsanın ağzına en yakışan kelime .Duygu patlaması. Herşey. Güzel olan ne varsa ! Hepsi aşkla eş değerdi. Düşünceler bile .Bazen size yabancı gelse bile .Canınızı acıtıp , gözlerinizi kapatıp huzuru ciğerlerinize çekerken de. Aslında o duygu içinizde bir yerlere gizlidir . Yada her adımınızın arkasında .Bir gün  o duygu aniden karşınıza çıkar ..ve Bom ! Patlar ! İşte o zaman herşeyden arınırsınız.Nefretten , duygusuzkuktan ,yalnızlıktan.. Sadece onu düşünür olursunuz . İçinizde büyüyen  bir fidan gibi olur aşk .Büyüdükçe içinize sığmamaya başlar . Yüzünüze değen soğuk bile size sevgi sözcüğü gelmeye başlar . Onu her yerde görmeye başlarsınız. Hayallerin içinde boğulursunuz .Ve aşk ..Sevdiğine dokun diye fısıldar kulağa .Gözlerine ,ellerine , kalbine ,dudaklarına.. Çünkü aşk sevdiğini hissetmek demektir .Hissetmek .

"Senden Vazgeçmem yağmur .".

Bana yaklaşıp elleri yanaklarımı sarmıştı.Gözümden düşen yaşı baş parmağıyla sildi .O zaman anlamıştım ağladığımı. Peki neden ağlıyordum ?Sevinçten?  

Yere bakan gözlerimi kaldırıp onun güzel gözlerinde kaybolmayı diledim .Gözleri ..Sanki farklı bakıyordu .Mutlu . 5 ay önce  ile şimdiki bakışı çok farklıydı. Yani bende artık mutluydum . Beni seviyordu. Beni ..  Gözlerimi kapatıp ;

" O zaman dokun bana "

Gözlerim kapalı olduğu halde gülümsediğini hissedebilmiştim . Çok geçmeden dudaklarıma kapanmıştı. İşte herşeyi içimden söküp atan duygu .Aşk kazanmıştı! Ben kazanmıştım .

Birkaç dakika sonra dudaklarını dudaklarımdan çekip alnını anlıma dayadı. Ama gözlerim hala kapalıydı.Sanki açtığımda herşeyin rüya olduğunu görecektim .Korkuyordum .Açınca herşeyin toz bulutu gibi uçup gitmesinden.

"Aç gözlerini yağmur . "

"Açmasam ?"

Üstüme eğilip ilk sağ gözümü sonra da sol gözümü öpmüştü.

"Şimdi aç "

Yavaşça gözlerimi açtım. Lütfen bu büyü bozulmasın . Lütfen .

"Seni seviyorum yağmur "

Gözlerimin içine bakarak söylemişti bunu. Gözüm istemsiz olar parmağındaki alyansa gitti . O hâlâ Buse'yle nişanlıydı . 

Rüzgar'a hiçbirşey söylemeden kapıya doğru ilerledim .Rüzgar ne olduğunu anlamış olacak ki hızlı adımlarla gelip kolumdan tuttu.

"Benimle kaç yağmur ! "

Kaç? Kaç derken ? Bildiğimiz kaçmak ? Gözlerim iri iri olurken Rüzgar'a döndüm .Bu çok mantıksızdı. Nişanı atabilirdi. 

"Bu ..Bu çok saçma .Kaçmak yerine nişanı at rüzgar ?"

"Nişanı atsam sanki baban benimle evlenmene izin verir de ! Hem kaçarak ..Beni istediğini göstermiş olursun .." "Herkese "

Babam ..Babam kesinlikle böyle birşey yapardı. Zaten Rüzgar'a da güvenmiyordu .Ne zaman Rüzgar dan bahsedilse sinir küpü olurdu . Sanki eniştesi değil de .. Düşmanı gibi davranırdı .Rüzgar'ı sevmediğini açıkça belli ediyordu . Ama şimdi babam mı? Rüzgar mı? Hangisi beni doğru yola götürecekti ?

"Ben ..Bilemiyorum ."

"Neyi bilemiyorsun ? "

"Bilmiyorum Rüzgar .Sen Buse'ye ben ise babama ihanet etmiş olacağım  farkında mısın ? "

"Umrumda değil ne baban nede Buse ! "

Güçsüz düşmüştü bedenim .Yorulmuştu .Sürekli ikilim arasında kalmaktan .Kalbim beni yormuştu .Şimdi de rüzgar beni yoruyordu.Ah ! Tekrar başa dönmenin yolu olsa .Sadece ölene kadar ona sarılmayı isterdim .Hayatımda ne Ayaz ,ne Efe nede başka birisi olmadan sadece rüzgar .. Şimdi ise mantığım yönetiyordu beni . Eğer Rüzgar'la kaçarsam bana olacakları söylüyordu..Herşeyimi kaybedebilirdim.

"Bu gece saat üçte kapının önünde olurum ."

Rüzgar'ın birşey demesine izin vermeden kendimi dışarı attım .Oh ! Ne heyecanlı ama ! Tam bir macera filmi gibi ! Koşarak odama çıktım .Herşey mükemmel olmalıydı.Hiçbir iz olmadan ! Kaçıyorsam herşey tam olmalıydı .Odama girip yatağın altından büyükçe bir bavul çıkardım .Önce eşlarımı toplasam ? Yada önce duş ? Üstümdekilerden bir çırpıda kurtulup banyoya yöneldim .Hey millet ben kaçıyorum ! Hemde hayatımın aşkı ,erkeğimle ! Durdurun beniii ! !

 

Hızla küveti doldurdum .İçine balon köpüğü koyarken dilime bir şarkı dolanmıştı . Gerçek anlamda ilk kez mutlu oluyordum .Gerçekten. Aynadaki yansımama ters bir bakış attım . "Hey ! Seni lanet olası yansıma ! Rüzgar seni değil beni seviyor ." Güçlü bir kahkaha attım . Şu an deli gibi dans etmem bile umrumda değildi !  Rüzgar sonunda taştan kabuğunu kırabilmişti ! Bu bile bana yetiyordu.

 

Duştan çıkarken hızla bornoza sarıldım .İç çamaşır çekmesini açıp hızla mavi renkli sütyen takımımı giydim .Üstümü giymek için dolaba yöneldim ama ..Güçlü bir çığlık attım .

"Senin ne işin var burada ! "

"Hiç !"

"Nasıl hiç Rüzgar ! Beni gördün mü ? Sana diyorum gördün mü ?"

"Sakin ol ya ! Sadece gördüğüm " üstümü  işaret edip "iç çamaşırların " 

Hızla yerdeki bornozu alıp sarındım . Bu manyağın ne işi var burada ya ! 

" Çık Rüzgar ! Hemen !" 

Sadece yaptığı kahkaha atmak olmuştu . Gülmesini kesip gözleri beni buldu .Yavaş adımlarla bana yaklaşırken kalbim resmen ağzımda atıyordu .Sonunda tam önümde durarak bornozu elimden çekip aldı .Kaskatı kesilmiştim ..Vücudum herşeye tepkisiz kalırken onun eli çoktan çıplak belimi sarmalamıştı .Hadi yağmur bas tokatı !

"Benim ..En sevdiğim renk mavi ...Ve..sana çok yakışmış . "

Gözlerini benden ayırıp göğüslerime dikmişti .Nerede benim osmanlı tokatım ? 

"Tam benlik ! "

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum .♥♥

MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin