147Bin ! WoW ! Yanımda olan , Hikayemi severek okuyan , okutan herkese çok çok teşekkür ederim .♥♡♥ iyiki varsınız♥♡♥ Bu arada inşallah beklediğiniz gibi bir bölüm olmuştur.Keyifli okumalar :)
Ayakları yerden kesilir insanın ..Her yeri toz pembe görmeye başlar ..Bulutlarda geziyormuş gibi hisseder .Daha sevecen ,hayata pozitif bakmaya başlarsınız..
Heh ! İşte bende şu an onu yaşıyorum ...Zaman benim için durmuş , gözlerim ise sadece Rüzgar'a bakar olmuştu .Ne ara ailemi ,okulumu hatta arkadaşlarımı unutur olmuştum? Aklımı ne denli bu kadar kaybetmiştim ? Peki bunlar ne kadar önemli ? Aklıma hücum eden soruları kenara bırakıp anın tadına bakmaya başladım .
"Aslında..bence bu sefer sana kıymam lazım "
Rüzgar'ın sesi kulaklarıma ulaştığında , yaptığım hatanın yeni yeni farkına varmıştım. Allah aşkına en fazla ne yapabilirdi ki ? Her yerimi ıslatıp kemerle döver mi ? Yüzümü kaynar suyun içine daldırır mı ? Vücuduma küçük yaralar açıp , tuz basar mı ? Sanki seri katil!!
"Şey..fazla canımı yakmasan? "
Küçük bir kahkaha attığın da , kaşlarım da anında çatılmıştı. Allah aşkına komik olan ne ?
"Onu zamanı geldiğinde düşünürüz .Ama benim bahsettiğim kahvaltı "
Ağzımdan küçük bir "ha ?" çıktığında , ne demeye çalıştığını anlamaya çalışıyordum. Ah! Kendimi geri zekâlı gibi hissediyorum!
"Sana kahvaltı hazırlamayı düşünüyordum .Ama maalesef sen bana hazırlayacaksın! "
Ay dediği bu muydu ? Ayıp ettin be !
"Gözümü bununla mı korkutacaksın?"
"Daha anlamadın galiba? Sen değil ben yiyeceğim!"
"Şaka yapmayı bırak Rüzgar! "
Benden ayrılıp , tek kaşını kaldırarak ciddi bir ifade takınmıştı. Ay çokta Tın!
"Ben zaten sabahları kahvaltı etmem! Rüzgar bey."
"Saat daha yedi bile değil ! Hem o kadar saat aç kalamazsın ."
"İddiaya girelim ?"
"Tamam.Kabul .Nesine?"
"Ben kazanırsam...kaş kalemi ile kaşlarının ortasını birleştirirsin ve bir gün boyunca öyle gezersin ."
"Oha! Hayatta yapmam."
"Of! mızıkçılık yapma.Bende senin istediğini yapacağım ama."
"Ne istersem ?"
"Ne ..." durup düşündüğümde vazgeçmesinden korkarak cümlemi tamamladım .
"Ne ne istersen."
"Yani ...hiç sorgulamadan ? Öylece her istediğimi?"
"Ay evet!"
"Benimle...tüm gün boyunca ...banyoda,salonda ,mutfakta.."
Kalbim yerinden çıkacakmış gibi attığında ,artık aklından geçen pis amellerini görmüştüm.Oha! Bana ne teklif ediyordu!
"Saçmalama hayatta yapmam!"
" 'Of! mızıkçılık yapma!' diyen sendin yağmur unutma!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)
Teen FictionBir film olsa aklımdan geçenler... Kesinlikle "Rüzgar'ın Yolu " olurdu. O yolların sonu hep bana çıkardı. O benimdi! Ve benim olana kadar da savaşacaktım! Çünkü Yağmur olmak bunu gerektirirdi. İmkansızın peşinde koşmak, aptal gibi davranmak yada...