"KÖTÜ ŞAKA"

11.9K 431 14
                                    

3.derse girdiğimizde, aklımda ki düşünceler de zihnimin içinde takla atıyordu. Okulun yakınındaki araziye gitmeme daha çok vardı. Beni neler bekliyordu acaba? Yine hangi bin bir kötülüğünü yapacaktı? Yada yine nasıl, ne şekilde rezil olacaktım? İçimdeki sıkıntı daha da büyümeden başımı sıraya koyup gözlerimi kapattım.

~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~
Sıranın üstündeki defterimi alıp çantamın içine koydum. Sonunda sınıftaki herkes çıktığında, bende sıkıntılı bir şekilde tekrar sırama oturdum. Merve'ye döndüğümde akıllı tahtanın önünde parlatıcısını sürüyordu.

"Ayna yok mu lan? Kendimi kapkara görüyorum."

"Evde kaldı."

Merve bana dönünce aynı saniyede dudakları alayla kıvrıldı.

"Ayy canım ne zaman yanındaydı ki? Allah aşkına hiç suratına baktın mı? Gergedan götü gibi! Sevimsiz şey seni!"

"Uğraşma benimle! Süslü maymun!"

Bir süre daha sınıfta oyalandıktan sonra okulun yakınlarında ki arazinin oraya gelmiştik. Merve ile birlikte etrafı incelerken  ağzımız açık kaldı. Resmen bütün okul buradaydı.

Rüzgar yine neyin peşindeydi? Yine hangi dolaplar çeviriyordu? İç sesim dönme dolap! diye iğrenç bir espiri yapınca yüzümü buruşturdum.

Merve dirseğini koluma vurduğunda ona doğru dönüp,  gösterdiği yere doğru baktım.
Bize doğru bir motor geliyordu! Motor ayaklarımızın dibinde durduğunda istemsizce kaşlarımı çatmıştım.
Motorun üstündeki kişiyi incelediğimde ayaklarında siyah bir ayakkabı, siyah dar pantolon, üstünde ise siyah bir tişört ve deri ceket vardı. Bakışlarımı motordaki kişinin yüzüne sabitlediğimde o da kaskını çıkarıyordu. 

  Yo! Hayır !  Bu Rüzgar mıydı? Ne ara motor sever olmuştu? Yada hız tutkusu? Ayrıca motoru nereden bulmuştu? Aklımdaki düşünceler ile bir kaç kez gözlerimi kapatıp açtım.  

"Rüzgar?"

Kaskını sağ kolunun altına sıkıştırdığında dudakları da yana kıvrılmıştı.

"Nasıl? Beğendin mi?" 

 "Hayır! Nereden çıktı bu?"

İç sesim yine iğrenç bir espri yapmadan onu susturup, bir adım yaklaştım.

"Sağolsun Buse hazırladı hepsini. Çok güzel olmuş değil mi?" 

Buse'nin ismini duymamla içimdeki bütün hücreler ayağa kalkmıştı. Ah! Atar damarım yine atarlanmıştı!

"Bok gibi olmuş! O motorda altına hiç yakışmamış!"

"Altıma yakışmamış mı?" Kaşları alayla havalandığında, yüzüm domatese dönmüştü. Kafamı başka yöne çevirip konuşmama devam ettim.

"Ne anlamda dediğimi biliyorsun! Hiç kıvırma."

Yüzümü tekrar çevirdiğimde, Rüzgar alt dudağını dişlerinin arasına almış  gülüyordu.

"Rüzgar ben ciddiyim. Lütfen saçma şeyler yapma!"

"Bu benim hayatım! Sana ne yapmam gerektiğini sormadım!"

Sinirlenmiştim. Aynı şekilde Rüzgar'da.Allah aşkına ne yapmaya çalışıyordu? Hayatında kaç kez motor sürmüştü? Bu halini teyzem görse kesin ağzının payını vermişti.Teyzem! İşte bu!  Gözlerim heyecanla büyümüştü.

 "Seni teyzeme söyleyeceğim!"

Rüzgar'ın cevap vereceği sırada Buse gelmişti. Bok böceği! Ne olacak! 

MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin