Oh sonunda son dersin son 10 dakikasındayız . Bu gün bir hayli yoğun geçmişti .Artık tek istediğim şu dersin bitmesi ve berk ile buluşmaktı . Tabi birde 3 saattir uyuyan efe beyden de kurtulmak ! Aklıma gelen fikirle sırıttım .Benimle uğraşmak neymiş gösterecektim .Gıcık aldığım kahvenin içine 20 tane ucu parçalayıp kahvemin içine atmıştı. Tabi bende mal gibi" AA merve kahvenin içine barçacık eklemişler " dedim. Tabi merve bir yudum alıp" ahh salak arkadaşım bunun içindekiler parçacık değil uç. " diye cırladığında intikam yeminini etmiş oldum . Kendime isim bile takmıstım"İntikam bekçisi".. Hemen bir kâğıt çıkartıp aklıma gelen fikiri yazdım. Valla benimde yapasım geldi ? Tövbe tövbe .. Efeye hissettirmeden kağıdı beline yapıştırdım .
Sessiz bir şekilde merve yi dürttüm .
"Hey merve ! Zilin çalmasına ne kadar var ? "
"3 dakika "
"Güzell !!"
Çantamı toplayıp zilin çalmasını bekledim .Hehehe .Olanları seyretmek için sabırsızlanıyorum hehehe ...
...
Oleyyyy zil çalmıştı ve ben artık daha da sabırsızlanmaya başlamıştım .Efe uyanmış ve çantasını eline alıp uykulu uykulu bir şekilde sınıftan çıktı .Bende hemen mervenin kolundan tutup hızlı bir şekilde sınıftan çıktık .
"Yağmur neler oluyor ?Biraz yavaş olsana kızım"
"Şiişt sus ve olanları izle"
Hahah nasılda havalı havalı yavaş yavaş yürüyor beyimiz !! 1 ,2, 3 veee kahkaha tufanı !! Bütün okul efe ye gülüyordu .Kızın biri ,
"Ahh yakışıklı çocuk sen iste yeterki deyip efenin poposunu cimcik attı ."
Efe sinirli bir şekilde ,
"Ne yaptığını sanıyorsun sen ! " diye kızın suratına doğru bağırınca kız belinde ;
"SEXSİ POPOMU CİMCİKLEMEK İSTER MİSİNİZ KIZLAR? ". ". Yazısını alıp efenin eline tutuşturdu .
Efe bir kağıda , bir kıza bakıp" Kim yazdı lan bunu diye bağırdı" Kimseden çıt çıkmıyordu . Merve benim yaptığımı anlamış olacak ki ..
"Yağmur sakin ol ve yavaşca beni izle"
Kafamı sallayıp parmak uçlarıyla yürümeye başladık .Tabiki de sınıfa doğru ..
"Hey siz !!"
Eyvah ! Eyvah ! Eyvah ! Evet sayın izleyiciler lütfen çocuklarınızı bizim okuldan uzak tutun . Çünkü tam anlamıyla şiddet içeriyor !!
İkimizde süt dökmüş kedi gibi önümüze döndük .Keşke süt dökmüş olsaydık ..
"Hey siz !! siz yaptınız değil mi ? "
"Nerenden uyduruyorsun ya ? "
"Bana bak !! "
"Bakıyorum .."
"Yağmurrr"
Yazık garibimin son bağırışı oldu .. Çünkü merve elimden tuttuğu gibi beraber koşmaya başladık .. Arkama baktığım da arkamızdan efe de koşuyordu . Hem de kızgın boğa gibi !! Tekrar önüme dönüp ola bildiğince koşuyorduk .yani resmen uçuyorduk!! Tekrar arkama baktığımda bir eli dizinde çömelmiş işaret parmağı beni gösterir bir şekilde bana bakıp bağırarak ;
"BİTTİN KIZIM SEN !" dedi..!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)
Novela JuvenilBir film olsa aklımdan geçenler... Kesinlikle "Rüzgar'ın Yolu " olurdu. O yolların sonu hep bana çıkardı. O benimdi! Ve benim olana kadar da savaşacaktım! Çünkü Yağmur olmak bunu gerektirirdi. İmkansızın peşinde koşmak, aptal gibi davranmak yada...