''Bunu yapmak için daha fazla bekleyemzdim ..''
" Benn Seni seviyorumm ...''
Yüreğim ..Ne olur sessiz kalma. Günler boyu geceler boyu onu bekledim . Ömrüm seninle olsa.Ama olmaz.Olmaz .. Biz biz.. Kuzeniz .!!
Ona bakamıyorum .Seni seviyorum diyemiyorum .. Acı çekiyorum .. Bana umutlu bakışları yok mu ? Tek kelimeyle ölünür...
Zor zar ağzımı açabildim ..
''Emin misin ?''
''Ne!! Ben sana seni sevdiğimi söylüyorum sen bana emin misin diyorsun unut gitsin yağmur!! ''
Yakasından tutup
''Sana emin misin dedim!! ''
Gözleri doldu .Şaşırmış halde bana bakıyordu .
''Seni Sevmesem yanında olur muyum ?''
''Ya bu da öbür türlü bir şakaysa ?'' '' Bak rüzgar bu da şakaysa dayanamam .. Kaldıramam .. Anlıyor musun ?''
''Ya ben? Sen bu kadar yakınımdayken ben nasıl kaldırayım? ''
''Sana bir soru sordum .Şaka mı ?''
''Herşeyim sensin desem? '' .
Göz yaşlarımı tutmamıyordum .
''İnanmıyorum!! .''
''Hıh! Bende aptallık ..Sana kalbini dökende kabahat!! ''
''Rüzgar ben ... !!''
''Sen ....!!''
Kapı çaldı. Kapıyı açtığımda annem ve babam bize şaşkın şaşkın bakıyordu .
''Yağmur ,Rüzgar çocuklar bu haliniz ne!! Hem yağmur sen niye ağlıyorsun!! ''
''Aaa.Bir şey yok anne kurabiye yapıyorduk da ben ben ayağımı vurdum .''
''Hemen ikinizde yukarı çıkıp üstünüzü değiştirin ..Hemen!! ''
Onun bana daha fazla yaklaşmasına dayanamazdım .Evet aptalım .Onu severken ondan kaçıyorum .Hızla yukarı çıktım .Beni daha fazla görmesin diye odama girdim .Sessizce ağlamak nedir bilir misiniz ? Yorgunum. Bende onu isterim ..Ama emin olmamak olamamak .
Banyoya gidip ekimi yüzümü yıkadım .Üstümü değiştirdikten sonra aşağıya indim .
''Anne rüzgar nerde?? .''
''Haa o mu biraz önce gitti . Beraber yemek yiyelim dedim ama yağmur siz kavga mı ettiniz? ''
''Yooo yoo nerden çıkardın anne ? ''
''Yüzü soluk gibiydi ''
Gitti. Gitti işte. .
''Anne ben yatıyorum ''
''Bu saatte? İyi misin ? ''
Değilim .. Değilim diye bağırmak geliyor ama ne fayda ..
''Yorgunum. ''
Hıh yorgunum evet ama onu özlemekten. Yukarı çıktım .Yatağıma yattım ve tüm gücümle bağırdım .Annem nasıl duymadıda yanıma gelmedi diymi .Onunda çözümünü buldum .Müzik .
O sözler daha da ağlamama sebep oluyordu ..
Koydum sevinçlerimi önüme baktım hepsi sensin ..
Yazdığım şiirlerin her hecesi üzüldüğüm tüm filmler..
Yıpranmamış hayatlar büyük hüzünler bekler her işte bir hayır bu işte hepsi sensin ..
Şimdi senden vaz mı geçmeli?
Masal olup yola devam mı etmeli?
Ben kalpten sorumlu aşka sorumluydum ..
Anladım herşey sensin ....
Ben Yağmur ATACAN .. Artık benim bizim için değişim vakti ....Sadece değişim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)
Teen FictionBir film olsa aklımdan geçenler... Kesinlikle "Rüzgar'ın Yolu " olurdu. O yolların sonu hep bana çıkardı. O benimdi! Ve benim olana kadar da savaşacaktım! Çünkü Yağmur olmak bunu gerektirirdi. İmkansızın peşinde koşmak, aptal gibi davranmak yada...