"BUYRUN BEYFENDİ !"

6.8K 267 8
                                    

Hayatımın ilk sorunsuz günü.Okulların  kapanalı 3 hafta olmuş ve ben bir işe girmiştim .Ayaz gelmeden okul benim için muhteşemdi ama ...Zaten okullar kapanana kadar ,okula gelirken ,teneffüslerde, öğle aralarında eve giderken rüzgar bir an olsun yanımdan  ayrılmamıştı. Ve bu gün ilk iş günüm .Ama en önemlisi rüzgar daha bilmiyor olması! Beyaz dantelli elbisem ve siyah babetlerimle hazırdım .Odadan çıkıp aşağıya indiğimde kimse evde yoktu .Nerede bu millet ? Neyse .. Evden hızlıca çıkıp kulaklığımı taktım ve yürümeye başladım .Ne taksiye nede otobüse binecek param yok .. Eniştem ? Rüzgar ? Teyzem ? Unutun gitsin !!

Kafenin önüne geldiğimde kendime çeki düzen verdim .

"Günaydın"

"Günaydın . önlük arka tarafta ."

"Tamam ."

"Ve..Şu köşedeki beyfendiye bakar mısın ?"

"Tabi ."

Önlüğü geçifip hızlıca arka taraftaki masaya yöneldim .

"Hoş geldiniz ne alırdınız? "

"Bir adet yağmur!"

"Sen!!"

"Bak yağmur kaç haftadır seninle konuşmaya çalışıyorum ama kuzenin olacak inek ..!"

"İnek sensin ! bu bir!  ikincisi bir daha ona laf edecek olursan .. ve son olarak ta defol buradan .!"

"Sen nasıl çalışansın ? Seni patronuna şikayet etmemi istemezsin !"

"Bak Ayaz .Seninle konuşmak istemiyorum .Anlıyor musun ? Benim için bittin !"

"Ama sen hala varsın .Tamda burada ."

Bunu söylerken kalbini tutmuştu .Bir zamanlar bana ait olan kalbini ..

"Ah bu saçmalık.!.."  " Tamam .Ne istiyorsun ?"

"Eskisi gibi olmayı.Sadece sen ve ben yağmur . Bunu istiyorum ."

"Maalesef beyfendi müessesemiz de bulunmuyor ."

"Yağmur ."

"Başka bir arzunuz ?"

 

".."

 

"Girdiğiniz kapıdan çıkarsınız..ve içtiğiniz bir bardak suyun da parasını alayım."

"Ben su içmedim ki!"

"O zaman kahve ?" "50 lira ."

"Oha !!!"  "Tamam pes !"

Masaya 50 lira koyup gitti..Dönüşün olmaz inşallah..Ama belki ...Gerçekten bir açıklaması vardı .Ne bileyim ,'senden sıkılmıştım ' ,'gidesim geldi 'gibi saçma sapan açıklamalar .Ayaz hem benim hemde ailem için ilkti . İlk elini tuttuğum , ailemin ilk defa bir erkekle görüşmeme izin verdiği yani en güvendiğim insandı. Ama gitti.Benim ne hale düşeceğimi bilmeden ,umursamadan gitti .Ben, onun başına birşey geldi ,Öldü diye düşünürken ,rüzgar 'a Ayaz 'ı bulması için yalvarmıştım .Ama aldığım cevap 'Amerika da bir barda eğlendiği ' ydi .Tam bir yılım mahvolmuştu.Şimdi düşünüyorumda salak mışım .Bende onun gibi eğlene bilirdim .Ama ne yaptım ,psikolojik destek aldım ,kimseyle konuşmadım ,yemek dahi yememiştim .O yıldan tek şey beni mutlu etmişti.Halâ ediyor .. 

Bir yıl önce ..

"Sende ayaz gibi gider misin ?"

MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin